رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه آیین مبادله تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی با ذوب آهن اصفهان :

ما بر بازوان تلاشگران عرصه صنعت بوسه می زنیم

عصر معدن- محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه آیین مبادله تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی مابین دانشگاه‌ آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان گفت: این دانشگاه تجربه های موفق و ناموفق بسیاری در عرصه ارتباط با صنعت دارد. بر اساس این تجربه ها ، فضای جدیدی ایجاد کردیم تا یک تجربه موفق را با ذوب آهن اصفهان رقم بزنیم.;

ما بر بازوان تلاشگران عرصه صنعت بوسه می زنیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است که با توجه به رایگان نبودن آموزش، نگاه دانشجویانش متفاوت است و اساتید نیز در متن جامعه هستند لذا در مجموع این دانشگاه در ارتباط با جامعه موفق بوده است.
    رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی با اشاره به تفاهم نامه علمی، پژوهشی با ذوب آهن اصفهان اظهار  داشت : امیدوارم با زیرساخت و مفاهیم جدیدی که خلق شده ما بتوانیم ، اتفاق جدیدی  را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری رقم بزنیم.
    وی گفت: ذوب آهن اصفهان یک صنعت غنی و کارآمد است و به عنوان یک قطب بزرگ صنعتی کشور همچنان در حال درخشش است و هماهنگ کردن نظام علمی با این نظام بزرگ صنعتی، دستاورد بزرگی خواهد داشت. ما نسبت به این تعامل گسترده جدی و مولد بسیار خوشبین هستیم و امیدواریم تجربه ای موفق رقم بخورد تا الگویی برای همکاری صنعت و دانشگاه باشد.
    وی افزود: ذوب آهن یکی از اساسی ترین صنایع کشور است و  امروز که ایران در مرحله ای است که باید رشد درون زایی را تجربه کند ، این صنعت نقش مهمی دارد. ما منابع مختلف از جمله مواد اولیه، منابع انسانی و دانشی داریم که برای توسعه بسیار مهم است. بنابراین در برابر تهدیدات مقاوم هستیم و قوی تر می شویم.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهم ذوب آهن اصفهان در عرصه های مختلف را یادآور شد و گفت: ما بر بازوان تلاشگران عرصه صنعت بوسه می زنیم و می دانیم آنها از قدر و منزلت بالایی برخوردار هستند.
    وی در پایان گفت: هم اکنون این مجموعه بزرگ علمی کشور کاملا در خدمت صنعت کشور به ویژه ذوب آهن اصفهان خواهد بود . در این راستا با بهره گیری از همه ظرفیت های لازم از جمله پایان نامه های دانشجویی ، دکتری و کل اساتید دانشگاهی در راستای تحقق اهداف و برنامه های مورد نظر در تفاهم نامه حرکت خواهیم کرد.
    قرار گرفتن دانشگاه در کنار صنعت می تواند شکوفایی های زیادی به همراه داشته باشد
    منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز طی سخنانی ضرورت کاهش فاصله بین صنعت و دانشگاه را یادآور شد و گفت: با کمک دانشگاه ، صنعت می تواند به پویایی لازم دست یابد و در صنعت نیز ظرفیت های بالایی وجود دارد که می توانیم با همکاری دانشگاه در جهت کاهش هزینه ها ، افزایش تولید، بهره وری و ...  قدم های موثری برداریم.
    وی با اشاره به حرکتهای سازنده در دوران تحریم گفت: خوشبختانه دوره بلوغ و رشد فولاد، در زمان تحریم ها صورت گرفته است که از جمله آن می توان به راه اندازی خط تولید ریل و صادرات بر اساس استانداردهای روز اروپا  اشاره نمود و این یکی از نقاط بالندگی انقلاب و صنعت کشور است. وی در خصوص بومی سازی و استفاده از ظرفیت های موجود در این زمینه گفت: خوشبختانه ذوب آهن اصفهان تا کنون در این زمینه اقدامات زیادی را طراحی و محقق نموده است و قرار گرفتن دانشگاه در کنار صنعت می تواند شکوفایی های زیادی به همراه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر