مدیر ایمنی،بهداشت و محیط زیست ذوب آهن اصفهان عنوان کرد :

تدوین برنامه جامع زیست محیطی ذوب آهن اصفهان

عصر معدن- برنامه جامع زیست محیطی ذوب آهن اصفهان (سند راهبردی محیط زیست) جهت تعالی وبهبود وضعیت  محیط زیست این شرکت در مراحل نهائی تدوین است.;

تدوین برنامه جامع زیست محیطی ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مجید مکاری در این خصوص گفت: پیرو چالش هایی که در خصوص مسائل زیست محیطی که ذات همه صنایع است و ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان نخستین تولیدکننده فولاد کشور از این قاعده مستثنی نیست  با وجود پیگیری ها و اقدامات مثبتی که کارخانه به ویژه در سال های گذشته با اجرای پروژه های زیست محیطی انجام داده است،تدوین برنامه جامع زیست محیطی ذوب آهن اصفهان (سند راهبردی محیط زیست) مطابق با نظر سازمان محیط زیست استان و در خواست مسئولین شهرستان، در دستور کار شرکت قرار گرفته است.  

    وی افزود : برنامه هایی از سالیان گذشته با اجرای پروژه های زیست محیطی موثر در کارخانه وجود داشته که به ویژه در سال های اخیر از رشد بیشتری برخوردار بوده است. از جمله پروژه های زیست محیطی موفق ذوب آهن که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد،می توان به ساخت درب های فلکسیبل باتری شماره سه کک سازی با دانش و همت شبانه روزی تلاشگران این شرکت اشاره کرد.   

    مدیر HSE شرکت تصریح کرد : این سند راهبردی با رویکرد مورد نظر مسئولین سازمان محیط زیست استان طی جلسات مستمر که در سطح مسؤلین استان  و کارخانه تشکل شده است با دستور مدیرعامل محترم شرکت و با محوریت مدیریت ایمنی،بهداشت و محیط زیست و همکاری مدیریت های ذیربط در حال تهیه و تدوین نهایی می باشد. 

    مکاری ادامه داد : کارشناسان و مسئولین محیط زیست استان در بخش های مختلف آب،هوا و پساب طی دو مرحله بازدید از کلیه فرایندهای تولیدوپروژه های زیست محیطی شرکت از نزدیک آشنا شدند و مقرر شد این برنامه جامع توسط سازمان محیط زیست نهایی شود و با اولویت برنامه های بهبود جهت تعالی وضعیت محیط زیست ذوب آهن اصفهان اجرایی گردد. 

    وی اضافه کرد : به منظور هماهنگی بین متولیان اجرای برنامه مذکور،جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت و با محوریت معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت و همچنین با حضور معاون برنامه ریزی و  توسعه، مشاور محیط زیست مدیرعامل و تنی چند از مدیران و مسئولین برگزار  گردید و روند برنامه  جامع محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و همچنین در بخش دوم این جلسه بررسی پروژه های محیط زیستی در حال اجرای شرکت و چالش های آنها مورد پیگیری قرار گرفت

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر