با استفاده از محصولات ذوب‌آهن ساختمان‌سازی مقاوم‌ می شود

عصر معدن- علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در محل نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گفت: این شرکت مادر صنعت کشور و نقطه‌ شروعی در عرصه صنعت بوده و اکنون نیز تکیه‌گاهی برای صنایع قدیمی و نوپا است.;

با استفاده از محصولات ذوب‌آهن ساختمان‌سازی مقاوم‌ می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، وی سازندگی کشور را نتیجه‌ حمایت از تولیدات داخلی دانست و افزود :با وجود توانمندی و ظرفیت‌های ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت کشور باید علاوه بر بازار داخلی، بازار کشورهای همسایه را تامین کرد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت و پایدار است.

    وی در پایان خود را نیز فرزند ذوب‌آهن اصفهان دانست و خاطراتی از دوران خدمت مقدس سربازی و کار در مجتمع عظیم ذوب‌آهن اصفهان را بیان کرد.

    رضایی معاون عمرانی استانداری فارس نیز ضمن بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان و آشنایی با محصولات شرکت گفت : محصولات این مجتمع عظیم صنعتی دارای کیفیت و استاندار بالای جهانی ا‌ست که با توجه به وجود این توانمندی ها و تنوع تولید،می‌توانیم از واردات محصول مشابه بی‌نیاز شویم.

    وی کیفیت میلگردها شرکت در مقابل زلزله و جایگزینی تیرآهن H30 به جای تیرورق را یکی از دستاوردهای ذوب آهن دانست و افزود: با استفاده از محصولات با کیفیت ذوب‌آهن اصفهان ساختمان‌سازی و زیرساخت‌های حمل و نقل مقاوم‌سازی می شود.

    شایان ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه بین‎المللی صنعت ساختمان فارس ، به عنوان بزرگترین نمایشگاهِ تامین کنند‌گان جنوب کشور آغاز به کار نمود.در این نمایشگاه 150شرکت داخلی و خارجی آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه صنعت ساختمان و شهرسازی را به نمایش گذاشتند .

    ذوب‌آهن اصفهان به عنوان تولیدکننده انواع فرآورده‌های فولادی ، با عرضه محصولات تولیدی خود به بازدیدکنندگان در این نمایشگاه حضوری فعال داشت ومجموعه کاملی از نمونه محصولات این شرکت به ویژه انواع میلگرد، تیرآهن‌های I ، ریل، تیرآهن‌های H ، آرک ، ناودانی و ... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر