عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «عصر معدن»:

مباحث مربوط به ذوب آهن نتیجه تحقیق و تفحص نیست

عصر معدن- عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از معادن کشور اظهار کرد: باید اطلاعات عنوان شده از سوی آقای قاضی پور در کمیته تحقیق و تفحص آنالیز شود.;

مباحث مربوط به ذوب آهن نتیجه تحقیق و تفحص نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸:۰۰

    عبدالله رضیان درباره صحبت های رییس این هیات تحقیق و تفحص از معادن مبنی بر آنکه بیش از یک میلیارد تومان بین اعضای هیات مدیره ذوب آهن تقسیم شده است، به «عصر معدن» گفت: پیش تر جلسه ای تشکیل شد و مدیران ذوب آهن در کمیته حضور پیدا کردند.
    وی ادامه داد: آقای قاضی پور اطلاعاتی را مطرح کردند که قرار شد جلسه ای دیگر با حضور اعضای کمیته تحقیق و تفحص و مدیران ذوب آهن تشکیل شود اما این موضوع با بحث بودجه تداخل پیدا کرد و جلسه نهایی نشد.
    نماینده مردم قائمشهر، سواد کوه، جویبار، سیمرغ و سواد کوه شمالی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حال اینکه آقای قاضی پور در مصاحبه ای چنین موضوعی را مطرح کردند حتما اطلاعاتی در اختیار دارند که باید مبنای آنها را آنالیز کنیم، زیرا این موضوع نتیجه تحقیق و تفحص نبوده بلکه اطلاعاتی است که ایشان در اختیار دارند.
    رضیان با بیان اینکه تحقیق و تفحص در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: قرار است این اطلاعات را بررسی کرده و نتیجه نهایی را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر