جوابیه روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در واکنش به اظهارات نماینده ارومیه

پاداش یک میلیاردی در کار نیست

عصر معدن- مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به مصاحبه نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه پاسخ داد.;

پاداش یک میلیاردی در کار نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری به نقل از «عصرمعدن» ایلنا، متن جوابیه علیرضا امیری، مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به شرح ذیل است:
    مدیر مسئول محترم خبرگزاری خانه ملت
    با سلام
    احتراما، با توجه به درج مطلبی در آن خبرگزاری به نقل از  نادر قاضی پور، رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور مبنی بر اینکه « بیش از یک میلیارد تومان بین اعضای هیات مدیره ذوب آهن تقسیم شده است »، سعید امید قائمی معاون مالی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان ضمن تکذیب ادعای مذکور توضیح داد : تنها مبلغی که به اعضاء غیر موظف هیات مدیره ذوب آهن پرداخت می گردد طبق ماده 134 قانون تجارت ، "حق حضور در جلسه"  است که  در چارچوب قوانین و مقررات و بر اساس مصوبه مجمع سهامداران ذوب آهن بصورت ماهانه پرداخت می گردد و در مورد اعضای موظف نیز وفق روال قانونی و جاری شرکت و طبق قراردادهای منعقده، حقوق پرداخت می گردد. وی ضمن اشاره به عدم برگزاری مجمع عمومی سالیانه سال مالی منتهی به 29/12/96 تاکنون و به تبع آن عدم مشخص شدن تقسیم سود و پاداش هیأت مدیره افزود: هیچگونه مبلغی در پایان سال 96 به اعضای هیأت مدیره در قالب پاداش پرداخت نگردیده و شرکت خود را ملزم به رعایت مواد 132 و 134 قانون تجارت می داند. ضمنا کلیه اطلاعات شفاف مالی شرکت در سامانه کدال بورس قابل مشاهده می باشد. لذا با توجه به انتشار اخبار غیر واقعی و غیر مستند، شرکت ذوب آهن اصفهان حق پیگیری موضوع را در محاکم ذیربط برای خود محفوظ می داند.
    خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون مطبوعات و رسانه ها این جوابیه در آن خبرگزاری و در همان جایگاه منتشر گردد .

    صحبتها باید آنالیز شود
    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» چندی روزگذشته از سوی نادر قاضی پور مبنی بر پرداخت بیش از یک میلیارد تومان بین اعضای هیات مدیره ذوب آهن مطرح شده بود. در این راستا خبرنگار پایگاه خبری «عصر معدن» با عبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مصاحبه ای انجام داد و وی نیز اظهار کرد که مباحث مربوط به ذوب آهن نتیجه تحقیق و تفحص نیست و باید اطلاعات عنوان شده از سوی آقای قاضی پور در کمیته تحقیق و تفحص آنالیز شود.
    رضیان درباره صحبت های رییس این هیات تحقیق و تفحص از معادن مبنی بر آنکه بیش از یک میلیارد تومان بین اعضای هیات مدیره ذوب آهن تقسیم شده گفته بود: پیش تر جلسه ای تشکیل شد و مدیران ذوب آهن در کمیته حضور پیدا کردند. آقای قاضی پور اطلاعاتی را مطرح کردند که قرار شد جلسه ای دیگر با حضور اعضای کمیته تحقیق و تفحص و مدیران ذوب آهن تشکیل شود اما این موضوع با بحث بودجه تداخل پیدا کرد و جلسه نهایی نشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر