مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در دیدار با کارکنان مدیریت روابط عمومی:

روابط عمومی عضو حیاتی سازمان است

عصر معدن- به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات ، دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت با مجموعه مدیریت روابط عمومی در سومین روزاین هفته که تحت عنوان "روابط عمومی،امید آفرینی،شور و نشاط در جامعه" نامگذاری شده است در دفتر ایشان برگزار شد.;

روابط عمومی عضو حیاتی سازمان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» منصور یزدی زاده ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات طی سخنانی با قدردانی از زحمات پرسنل روابط عمومی شرکت در بخش های مختلف گفت: روابط عمومی به عنوان عضو حیاتی سازمان مانند بخش‌های تولیدی کارخانه نقش بسزایی در رشد و شکوفایی مجموعه در دو بُعد درون سازمانی و برون سازمانی دارد. نقش استراتژیک این مدیریت زمانی تبلور می یابد که روزی سازمان را بدون روابط عمومی تصور کنیم.

    وی افزود: مجموعه مدیریت روابط عمومی شرکت  با دانش و پتانسیل های فراوانی که دارا هستند نیاز است در زمینه معرفی هر چه بیشتر این شرکت مادر صنعتی به افکار عمومی و ایجاد تصویر سازمانی صحیح و شفاف از آن تلاش نمایند.

    مدیرعامل شرکت ادامه داد : با تمرکز بیشتر بر فعالیت ها و استراتژیهای روابط عمومی و تدوین چشم انداز این مدیریت و جایگاه آن طی یک برنامه مدون ،می توان به نحو شایسته در راستای هم افزایی بیشتر از این مجموعه راهبردی بهره گرفت.

    طبقه بندی مخاطبان و انتخاب رسانه مناسب  زمینه ساز ارتباط دو سویه است

    یزدی زاده خاطر نشان کرد : طیف مخاطب امروزی متنوع و با نیازهای اطلاعاتی گوناگون است و لذا طبقه بندی مخاطبان و برنامه ریزی برای انتخاب رسانه مناسب ضروری است و موجب اثر بخشی  پیام روابط عمومی در راستای ارتباط دو سویه می شود.

    این مقام مسئول ضمن تشکر از مدیر روابط عمومی شرکت به منظور تعامل اثرگذار با جامعه پیرامون بیان کرد : ذوب آهن اصفهان در زمینه مسئولیت های اجتماعی اقدامات بسیاری را از بدو تاسیس تاکنون انجام داده و نیاز است در زمینه معرفی این دستاوردها به صورت ویژه برنامه ریزی شود.

    یزدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن پرداخت و گفت : باشگاه ذوب آهن با دارا بودن رشته های متنوع ورزشی می تواند از طریق برگزاری مسابقات و سایر اقدامات شور و نشاط بیشتری را در جامعه ایجاد نماید که در این زمینه برنامه های لازم در دست اقدام است.

    فعالیت های مجموعه روابط عمومی در هر سازمان،وابسته به دیدگاه مدیریت عالی سازمان است

    علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت نیز گفت : فعالیت های مجموعه روابط عمومی در هر سازمان،وابسته به دیدگاه مدیریت عالی سازمان است. حضور مهندس یزدی زاده به عنوان مدیرعامل شرکت و ارتباط اثربخش ایشان با رسانه ها و تعامل موثر با جامعه پیرامون، فضای بسیار خوبی را برای فعالیت های تخصصی در روابط عمومی فراهم نموده است.

    مدیر روابط عمومی شرکت اظهار داشت : تعامل با جامعه و معرفی فعالیت ها و دستاوردهای شرکت به عنوان یکی از راهبردهای اساسی روابط عمومی در دستور کار قرار گرفته است که قطعاً در تنویر افکارعمومی بسیار موثر است.

    شایان ذکر است در این نشست معاون ،سرپرستان بخش های مختلف روابط عمومی و کارکنان نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر