کسب تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی توسط ذوب آهن اصفهان

عصر معدن- در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی ذوب آهن اصفهان تندیس زرین دریافت کرد.;

کسب تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی توسط ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، عصر روز سه شنبه 25 تیرماه در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.
    در این همایش که به همت موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل 9 معیار بنیادین سرآمدی و 81 شاخص فرعی، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین(کسب حداقل 700 امتیاز)، سیمین(کسب امتیاز بین 651 تا 700)  و بلورین(کسب امتیاز بین 550 تا 650) معرفی شدند.
    پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به عنوان روابط عمومی سرآمد(تثبیت سرآمدی) معرفی شد و  تندیس زرین هفت ستاره سرآمدی را دریافت کرد.
    هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
    گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.
    معیارهای اصلی انتخاب روابط عمومی سرآمد شامل "مخاطب گرایی" ، "مدیریت فرآیندی" ، "مسئولیت اجتماعی" ، "توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون" ، "یادگیری , و بهبود مستمر" ، "تجهیز و نوسازی منابع انسانی" ، "نتیجه گرایی" و "رهبری و مدیریت" بودند.
    در این همایش یاد مرحوم هوشنگ عباس زاده ، استاد پیشکسوت روابط عمومی گرامی داشته شد و از سوی روابط عمومی ذوب آهن هدیه ای به رسم یادبود به خانواده ایشان تقدیم گردید  .
    دارابی مدیر کل استان های صدا وسیما در این مراسم در خصوص روابط عمومی هوشمند سخنرانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر