مدیرعامل شرکت ذوب آهن

ریل مورد نیاز مترو اصفهان در ذوب آهن تولید می شود

عصر معدن- مدیرعامل شرکت ذوب آهن در دهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی، فولاد و ریخته گری اصفهان، به تشریح دستاوردها ، اهداف و برنامه های ذوب آهن پرداخت.;

ریل مورد نیاز مترو اصفهان در ذوب آهن تولید می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، منصور یزدی زاده تولید ریل ملی را افتخار بزرگی برای کشور و ذوب آهن دانست و افزود: ریل مورد نیاز راه آهن جمهوری اسلامی براساس استانداردهای اروپا توسط ذوب آهن تولید می شود و تا کنون نیز بیش از 2500 تن از این نوع محصول تولید شده است.
    یزدی زاده از توانایی تولید هر نوع محصول مورد نیاز ناوگان ریلی کشور در ذوب آهن خبر داد و گفت: با دستیابی به تکنولوژی و تکنیک های فنی در ذوب آهن تولید سایر مقاطع ریلی را در دستور کار قرار دادیم.
    مدیر عامل شرکت افزود:طبق توافق اولیه با شهرداری اصفهان ریل مورد نیاز مترو این شهر توسط ذوب آهن تولید خواهد شد.
    وی با بیان اینکه ذوب آهن دارنده گواهینامه استاندارد محصول برای صادرات است مقدار تولید سالیانه این شرکت را در شان نام و جایگاه ذوب آهن ندانست و از برنامه ریزی های لازم برای توسعه و افزایش تولید در این مجتمع صنعتی خبر داد .
    مدیرعامل شرکت، تامین کک و آب مصرفی مورد نیاز تولید را دو چالش فرآروی ذوب آهن دانست و گفت: با اجرای پروژه هایی مانند آبزدایی از لجن کنورتور، انتقال پساب شهرهای اطراف و کاهش مقدار آب مصرفی به ازای تولید هر کیلو محصول بحران کمبود آب را مدیریت می کنیم.
    یزدی زاده به دیگر چالش فرآروی ذوب آهن نیز پرداخت و گفت: حداکثر بهره‌مندی از معادن زغالسنگ داخلی صورت می گیرد و در صورت نیاز، تامین کک از طریق واردات را برنامه ریزی کرده‌ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر