نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

با اعتماد به توان داخلی، شاهد پیشرفت در ذوب آهن هستیم

عصر معدن- حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ذوب آهن اصفهان با مدیر عامل شرکت دیدار و از بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی بازدید کرد.;

با اعتماد به توان داخلی، شاهد پیشرفت در ذوب آهن هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن ضمن آگاهی از شرایط تامین مواد اولیه ، تولید و فروش محصولات ذوب آهن در خصوص حل مشکلات این شرکت و سایر صنایع فولادی مستقر در استان اصفهان رایزنی و تبادل نظر کرد.
    وی در حاشیه بازدید از تولیدات کک و مواد شیمیایی با حضور در جمع تلاشگران این بخش به تجربه خودکفایی صنعتی در دوران تحریم ها پرداخت و افزود: عدم حضور کارشناسان خارجی در ذوب آهن نشانه اتکا این مجتمع صنعتی به نیروهای داخلی است.
    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نقش نیروهای داخلی به ویژه نیروهای بسیجی را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مهم دانست و افزود: هروقت و هر کجا به توان و تخصص نیروهای داخلی اعتماد کردیم پیشرفت امور را شاهد بودیم.
    حجت الاسلام والمسلمین سالک ذوب آهن را نماد صنعت ایران خواند و اظهار کرد: تلاشگران ذوب آهن هیچگاه در مقابل تحریم ها و محرومیت‌ها تسلیم نشدند و با خلاقیت و پشتکار موجب رونق تولید و توسعه در این شرکت هستند.
    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن درصدد است حلقه محاصره را تنگ تر کند گفت: با پرهیز از خود تحریمی داخلی باید برای شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت ها فضای مناسبی را فراهم آوریم تا اهداف انقلاب و نظام تحقق یابد. شایان ذکر است در این بازدید علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و رضوانیان مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی در خصوص اهداف، برنامه ها و دستاوردهای شرکت توضیحاتی را ارائه کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر