اظهار نظر قاضی‌پور ارتباطی به تحقیق و تفحص ندارد

عصر معدن- نماینده حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی درباره اظهارات نادر قاضی پور رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از معادن، گفت: صحبت های آقای قاضی پور تنها اظهار نظر شخصی است.;

اظهار نظر قاضی‌پور ارتباطی به تحقیق و تفحص ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱:۰۰

    عبدالله رضیان درباره اقدامات انجام شده از سوی هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از معادن، به «عصر معدن» گفت: تا به امروز بحث تحقیق و تفحص خروجی نداشته است که بخواهیم درباره آن اطلاع رسانی داشته باشیم. صحبت هایی که از سوی آقای قاضی پور مطرح می شود نیز تنها نظرات شخصی است.
    وی اظهار کرد: قرار است هفته آینده اعضای هیات تحقیق و تفحص جلسه ای داشته باشند.
    به گفته رضیان، خوشبختانه تا به این لحظه همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان های مرتبط با بخش معدن با اعضای هیات تحقیق و تفحص خوب بوده و مشکلی در این باره وجود نداشته و اطلاعات لازم را ارائه کرده اند.
    این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: باید گزارش های ارائه شده به هیات تحقیق و تفحص جمع بندی شود تا بتوانیم براساس آن نتیجه ای را اعلام کنیم. باید اطلاعات بدست آمده مدیریت شود.
    رضیان در ادامه با اشاره به همکاری مجلس شورای اسلامی با شورای عالی استان ها، بیان کرد: آقای اسماعیلی رییس کمیته معدن مجلس شورای اسلامی در این باره اقداماتی را انجام داده و پیش نویسی را در این رابطه آماده کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر