۳۳ واحد معدنی هرمزگان به چرخه تولید بازگشتند

عصر معدن- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: از این تعداد ۲۶ واحد از این‌ها در سال گذشته و ۶ واحد در سال جاری به چرخه تولید بازگشته است و با توجه به ظرفیت های معدنی فراوان این استان باید زنجیره ارزش این بخش تکمیل شود.;

۳۳ واحد معدنی هرمزگان به چرخه تولید بازگشتند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل جماران، ایرج حیدری روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با ضرس قاطع می گویم در واحدهای بزرگ صنعتی مشکلی وجود ندارد و اگر هم باشد به کمترین میزان ممکن است.

    وی ضمن تاکید بر وجود هماهنگی مناسب بین اداره های نظارتی و اجرایی، گفت: اداره های نظارتی به عنوان راهنما عمل کرده و با دادن گزارش اشکال ها و ایرادها کمک موثری برای این کارگروه بوده و هستند.

    معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: آمادگی کامل برای بازاریابی و صادرات کالاهای سایر استان ها در راستای برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افزایش صادرات به کشورهای همسایه توسط فعالان اقتصادی این استان وجود دارد.

    وی با اشاره به واگذاری کارخانه آلومینیوم المهدی به شرکت مپنا، گفت: تولیدهای کارخانه آلومینیوم المهدی برای پاسخگویی به نیازهای داخلی کافی بوده و نیازی به ایجاد کارخانه دیگری وجود ندارد، این کار را هم به صلاح کشور نمی دانم.

    وی بیان داشت: این کارخانه روز به روز بر تعداد کوره های روشن خود می افزاید که باید به آن برای رسیدن به بیشترین ظرفیت تولید کمک کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر