رییس ستاد دیه کشور:

جشن‌های گلریزان گروه فولاد مبارکه، یکی از موثرترین جشن‌های گلریزان کشور است

عصر معدن- در شب اول خرداد ماه و مصادف با هفدهمین شام ماه مبارک رمضان جشن گلریزان به همت فولادمبارکه در باغ فردوس برای آزادی زندانیان غیرعمد برپاشد.;

جشن‌های گلریزان گروه فولاد مبارکه، یکی از موثرترین جشن‌های گلریزان کشور است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» این مراسم با حضور مدیران فولاد مبارکه، مسولان استانی نمایندگان مجلس و شرکت های وابسته و خیرین سراسر استان اصفهان برگزارشد.

    در این مراسم حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و خوش آمدگویی به خیرین، بابت قبول دعوت و حضور در جلسه، خیرات و بخشش را جزو جدانشدنی از گروه تولیدی فولاد مبارکه دانست.

    علی اصفهانی دادستان اصفهان نیز در این مراسم گفت: در سال گذشته حدود 935 نفر از زندانی های جرایم غیرعمد با کمک خیرین آزاد شدند.

    زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این جشن بیان کرد: شرکت های بزرگ فولادی مانند فولادمبارکه در این سال ها کمک های قابل توجهی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد انجام دادند.

    سید اسدالله جولایی رییس ستاد دیه کشور نیز در این جشن گلریزان اظهار کرد: جشن های گلریزان فولاد مبارکه و زیر مجموعه های این شرکت یکی از موثر ترین جشن های گلریزان برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر