رییس سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی منصوب شد

عصر معدن- با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامرضا بابایی به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی منصوب شد.;

رییس سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا، در بخشی از حکم رضا رحمانی آمده است:

    «مقتضی است براساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های روزآمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیت های موجود، در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.

    ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقا دانش فنی، تعامل و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقا نظام مهندسی صنعت، معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آوری، مورد تأکید است.

    همچنین در بخش دیگر این حکم آمده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه های حاکمیتی و اجرایی،هماهنگ سازی و تقویت تشکل های تخصصی غیر دولتی،بهره گیری از ظرفیت ها و نظارت موثر بر فعالیت های اقتصادی،دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

    انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری،اعتدال گرایی و منشور اخلاقی،ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام،در جهت ایفای وظایف،اقدام نمایید.توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال مسألت می نمایم.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر