با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت:

افتتاح کارخانه ذوب نورد با ظرفیت تولید‌۲۴۰هزارتن شمش فولادی

عصر معدن- وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مراسم افتتاح کارخانه ذوب نورد" توانا رام"در تبریز با ظرفیت تولید سالانه ۲۴۰هزارتن شمش فولادی ساختمانی گفت: امروز ظرفیت خوبی از جلسات سران قوا در اختیار ما هست که می توانند قوانین مخل تولید را در جهت تسهیل گری و حمایت از تولید داخلی اصلاح کنند.;

افتتاح کارخانه ذوب نورد با ظرفیت تولید‌۲۴۰هزارتن شمش فولادی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از شاتا، رضا رحمانی افزود: قانون ، مصوبه و بخشنامه برای حمایت از تولید کم نداریم و مهمترین استناد ما برای حفظ و حمایت از تولید داخلی ، فرمایشات مقام معظم رهبری است و هیچ محدودیتی برای حمایت از کالاهای ساخت داخل نداریم و هر کجا قوانین و مقرراتی تسهیل گر و متناسب با شرایط روز کشور نیست دولت برای رفع آنها اعلام آمادگی کرده است .

    وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بلا استفاده و حفظ و باز فعال سازی واحد های تولیدی اضافه کرد: این درخواست ماست از همه مسوولین که به عنوان نصب العین خود قرار دهند و دستورالعمل شرعی و اداری است که هرکجا تولید هست ، برای حفظ تنظیم بازار و برای دسترسی آسان مردم و با قیمت مناسب به کالاهای با کیفیت، تلاش کنند.
    گفتنی است فاز اول کارخانه ذوب نورد توانا رام امروز با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.
    این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه تولید 240 هزار تن شمش فولادی ساختمانی در فاز اول با سرمایه گذاری ارزی 1.5 میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی 240 میلیارد ریال افتتاح شد.
    این کارخانه در این فاز اشتغال زایی مستقیم 70 نفر و غیر مستقیم 100 نفر را در پی دارد .
    پیش بینی می شود بعد از افتتاح فاز چهارم این واحد تولیدی سالانه 400 هزارتن محصولات نوردی و 280 هزار تن شمش فولادی تولید کند .

    لازم به ذکر است، وزیر صنعت ، معدن و تجارت درادامه سفر به استان آذربایجان شرقی از واحد صنعتی فولاد شهریار تبریز نیز بازدید کرد.

    اشتراک گذاری در فارس توییتر

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر