۲۰ تن طلای قابل استحصال شناسایی شد

عصر معدن- استاندار خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه ۲۰ تن طلای قابل استحصال در پنج محدوده استان در شهرستان های خوسف و نهبندان شناسایی شده است.;

۲۰ تن طلای قابل استحصال شناسایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، محمد صادق معتمدیان به سایر ذخایر معدنی در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 10 میلیون تن مس، هفت میلیون تن منیزیت، 500 هزار تن خاک های صنعتی و 6 میلیون تن پتاس قابل استحصال در استان شناسایی شده است.
    وی زغال سنگ را یکی از مهمترین ظرفیت های معدنی استان دانست و تصریح کرد: بالغ بر 70 درصد زغال سنگ کشور در خراسان جنوبی وجود دارد؛ این در حالیست که 2 میلیارد و 500 میلون تن ذخایر قطعی شناسایی شده و هفت میلیارد تن ذخایر احتمالی زغال سنگ در استان است که ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری است.
    استاندار خراسان جنوبی گفت: بهمن ماه سال جاری بیش از 90 محدوده معدنی در استان را برای انجام مطالعات اکتشافی سرمایه گذاران عزیز به مزایده خواهیم گذاشت.
    وی ادامه داد: با عنایت به ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی که در استان خراسان جنوبی وجود دارد از سرمایه گذاران عزیز در کشور برای مشارکت در حوزه های فرآوری، اکتشاف و استخراج مواد معدنی دعوت به سرمایه گذاری و همکاری می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر