تقدیر ایمیدرو از ۷ شرکت معدنی برتر در حوزه HSEE

عصر معدن- ایمیدرو در همایش hsee از ۷ شرکت تابعه این ساز مان در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی تقدیر کرد. در این همایش همچنین سه نفر از برگزیدگان، لوح دریافت کردند.;

تقدیر ایمیدرو از ۷ شرکت معدنی برتر در حوزه HSEE
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، همایش hsee با حضور اردشیر سعد محمدی، قائم مقام ایمیدرو، امیرخرمی شاد، معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو و امیر ولدخانی مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو برگزار شد. در این همایش یکروزه گزارش ممیزی شرکت های تابعه ایمیدرو در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و انرژی ارائه و از مدیران 7 شرکت برتر تقدیر به عمل آمد.
    شرکت های مجتمع سرب وروی انگوران، مجتمع سنگ آهک پیربکران، مجتمع فولاد سپید دشت چهارمحال و بختیاری، مجتمع سنگ آهن سنگان، مجتمع فروکروم سبزوار، مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران و مجتمع کک سازی زرند مورد تقدیر قرار گرفتند.

    همچنین از حسن شیرپور، سامان سلاطین و احمد هاشمی کوهی که در دوره آموزشی یکساله ارتقای دانش و مهارت واحدهای تحت پوشش ایمیدرو به ترتیب به رتبه اول تا سوم دست یافتند لوح تقدیر اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر