بین ایمیدرو و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد؛

امضای تفاهم نامه همکاری در ارتقای ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی کشور

عصر معدن- تفاهم نامه همکاری بین ایمیدر و وزارت کار با عنوان "ارتقای ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی کشور" به امضا رسید.;

امضای تفاهم نامه همکاری در ارتقای ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، تفاهم نامه همکاری ارتقای ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی کشور پیش از ظهر امروز بین خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو و حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.

    طبق این تفاهم نامه، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و اقدام مشترک برای توسعه فرهنگ ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی، با انجام همکاری های فرابخشی برای حفظ سلامت شغلی سرمایه های ارزشمند انسانی و کاهش هزینه های حوادث ناشی از کار محقق خواهد شد.

    بنابر این گزارش، در این تفاهم نامه پنج بند به عنوان تعهدات طرفین آمده است.

    تجهیز آزمایش وسایل حفاظت فردی و همچنین عملکرد ایمنی تجهیزات ماشین آلات معادن و صنایع معدنی، تجهیز آزمایشگاه ها در وزارت کار، ارایه آموزش های ایمنی در این بخش، از جمله تعهدات ایمیدرو در این تفاهم نامه است.

    تایید وسایل حفاظت فردی و همچنین عملکرد این تجهیزات و ماشین آلات معادن و صنایع معدنی کشور، اعطای مجوز برگزاری دوره های آموزش ایمنی کار و همچنین همکاری لازم برای آموزش مدرسان ایمنی کار معرفی شده از سوی ایمیدرو از تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر