تخصیص بودجه از سوی ایمیدرو برای الزامات HSEE

عصر معدن- مدیریت HSEE سازمان ایمیدرو در حاشیه همایش HSEE در جمع خبرنگاران گفت: مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی رتبه نخست و فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری نیز رتبه دوم ممیزی در حوزه HSEE را بدست آوردند.;

تخصیص بودجه از سوی ایمیدرو برای الزامات HSEE
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»  امیر ولدخانی  با بیان این مطلب در ادامه افزود: هر واحد براساس نیازهایی که دارد مورد ارزیابی قرار می گیرد.
    وی همچنین با اشاره به قانون هوای پاک در ادامه افزود: آیین نامه های متعددی در بخش های مختلف در حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی تعریف شده که ما را به حفاظت از محیط زیست ملزم می کند.
    ولدخانی افزود: علاوه بر الزامات قانونی، الزامات سازمان نیز تعریف شده که با حمایت رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو و معاونت برنامه ریزی و معاونت طرح‌های معدن و صنایع معدنی و معاونت مالی سازمان، الزامات و دستورالعمل هایی را برای این بخش تدوین شده و هرجا که احساس کنیم بودجه برای مباحث ایمنی کم باشد برای آن بودجه هایی در نظر گرفته و از آنها پشتیبانی می کنیم. در واقع سازمان ایمیدرو با توجه به ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف بهبود عملکرد آن‌ها را در تخصیص بودجه به آن‌ها در نظر می‌گیرد.
    به گفته مدیر HSEE سازمان ایمیدرو آمار حوادث از سال 1382 تاکنون در واحدهای تابعه سازمان ایمیدرو نزولی بوده است، گفت: سال گذشته امن‌ترین ضریب شدت حوادث طی 14سال گذشته را داشته و شاهد بهترین عملکرد واحدهای تابع سازمان ایمیدرو بودیم.
    وی افزود: در سال گذشته تنها یک مورد فوتی در واحدهای تابعه سازمان رخ داد که یک رکورد محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر