آموزش مهارت‌گرا و تربیت نیروی ماهر ، اولویت اصلی آموزش در ذوب آهن اصفهان

عصر معدن- مهدی قیصری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان و هیات همراه شنبه ۳۰ آذرماه در ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.;

آموزش مهارت‌گرا و تربیت نیروی ماهر ، اولویت اصلی آموزش در ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این دیدار با تاکید بر ضرورت توجه بخش آموزش دانشگاهی به نیازهای کشور گفت : دانشگاه علمی کاربردی بر مبنای توجه به این نیازها طراحی شده و در بخش صنعت این امر ضرورت بیشتری دارد .

    وی افزود : این دانشگاه زمینه ای را فراهم نموده است که شرکت های بزرگ مانند ذوب آهن بتوانند بر اساس نیازهای خود ، نیروی انسانی لازم را آموزش دهند و قطعاً این نیروها پاسخگوی نیازهای سایر صنایع کشور نیز هستند که این امر در راستای مسئولیت اجتماعی ذوب آهن صورت می گیرد .

    یزدی زاده ، مدرک گرایی را یک آفت برای اثرگذاری فعالیت های دانشگاهی دانست و گفت : خوشبختانه در ذوب آهن اصفهان ، علم و عمل با هم درآمیخته است و همین امر کمک می کند تا آموزش های دانشگاهی در سطوح بالا با بازدهی بسیار مناسب انجام شود .

    مدیرعامل ذوب آهن به اهمیت بهره گیری از توان بازنشستگان با تجربه و ماهر ذوب آهن جهت انتقال دانش و مهارت به دانشجویان نیز اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که ذوب آهن اصفهان همچون گذشته ، نقش مرکزی و محوری در تامین و توسعه نیروی انسانی صنعت کشور ایفا کند.

    رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان نیز طی سخنانی ، ذوب آهن اصفهان را یکی از ستون های اصلی صنعت کشور دانست و گفت : سابقه و تجربه این مجتمع عظیم صنعتی در تربیت نیروی انسانی ، یک سرمایه مهم برای آموزش دانشگاهی کشور محسوب می شود .

    وی افزود : مسئولین ذوب آهن بر ضرورت آموزش های مهارتی و انجام مسئولیت های اجتماعی در این راستا تاکید دارند و خواستار تربیت تکنسین ها و نیروهای ماهر برای فعالیت در خط تولید هستند که این امر می تواند به سایر صنایع نیز در تامین نیروی انسانی ماهر کمک کند .

    نصر معاون برنامه ریزی و توسعه و مهندس بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی نیز در این جلسه طی سخنانی بر آموزش های مهارت محور و پرهیز از آموزشهای صرفاً نظری و مقطع گرا تاکید نمودند و خواستار شکل گیری پودمان های تخصصی برای تامین نیاز های آموزشی ذوب آهن شدند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر