صدور مجدد گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ برای ذوب آهن اصفهان

عصر معدن-مدیر کیفیت شرکت ذوب آهن اصفهان ممیزی خارجی انتقال به ویرایش سال ۲۰۱۵ برای استانداردهایISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ و همچنین ممیزی صدور مجدد گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ توسط تیم سرممیزان موسسه خارجی SGSبه مدت ۳ روز از ۲۴ الی ۲۶تیرماه سال جاری در ذوب آهن انجام شد.;

صدور مجدد گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ برای ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مرتضی شیرین پرور  با اعلام این خبر گفت: ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی مذکور با انتخاب 25مدیریت مرتبط از قسمت های مختلف شرکت در مدت 3 روز انجام و بعد از بررسی های به عمل آمده توسط تیم  4 نفره سرممیزان شرکت SGS، سرانجام انتقال سیستمهای مدیریتی کیفیت(ISO 9001)و محیط زیست ( ISO 14001  )به ویرایش سال 2015 و صدور مجدد گواهینامه ISO 14001در ذوب آهن اصفهان با موفقیت انجام شد.

    مدیر کیفیت شرکت در جلسه اختتامیه یادآورشد: تمامی عملیات اجرایی صورت گرفته با تکیه بر توان کارشناسان داخلی و توسط کارشناسان مدیریت کیفیت با همکاری سایر مدیریت های مرتبط بدون استفاده از خدمات مشاور انجام شده است.

    وی همکاری و همیاری کلیه مدیریت ها در سطح شرکت به ویژه در ارتباط با مباحث مدیریت ریسک را نیاز اساسی شرکت دانست و افزود: ممیزی خارجی صدور مجدد گواهینامه ISO 9001:2015  در مهر ماه صورت خواهد گرفت.

    منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در جلسه اختتامیه این ممیزی و بعد از اعلام نتایج ممیزی با تشکر از ممیزان شرکت SGS  و همت و تلاش تمامی مدیران و کارکنان شرکت گفت: شرایط ذوب آهن اصفهان به دلیل فرایندهای آن خاص است. بررسی ها و نتایج اعلام شده در این ممیزی نیز برای ما ارزش بالایی داشته و ما همواره استانداردها و مدل های مدیریتی را به عنوان کمک و الزام اساسی حس کرده و در صدد تحقق الزامات آنها هستیم.

    استکی سرممیز شرکت  SGS در مراسم اختتامیه با تشکر از مدیرعامل؛ مدیران و کارکنان شرکت در روزهای ممیزی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در قسمت های مختلف ذوب آهن و یافته های گروه 4 نفری ممیزان را تشریح کرد و گفت: با توجه به وسعت ذوب آهن و تنوع فعالیت ها این ممیزی به صورت فشرده و با دقت بالا انجام شد و با توجه به عدم مشاهده عدم انطباق قابل ملاحظه ، تمدید اعتبار وانتقال به ویرایش سال 2015 برای سیستم مدیریت کیفیت وانتقال به ویرایش سال 2015 و صدور مجددبرای سیستم مدیریت محیط زیست تایید شد.

    در جلسه اختتامیه ممیزان از اقدامات انجام شده در سیستم های مدیریتی ابراز رضایت کرد و بر ادامه اجرای اقدامات و اطمینان از اثربخشی آنها تاکید کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر