با تمدید گواهینامه های CARES و CE MARK صورت گرفت:

تأیید دوباره محصولات ذوب آهن اصفهان برای صادرات به اتحادیه اروپا

عصر معدن- با انجام دو دوره ممیزی خارجی که به مدت ۵ روز در ذوب آهن اصفهان صورت گرفت گواهینامه CARESجهت صادرات میلگرد به انگلستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین گواهینامه CE MARK به منظور صادرات محصول به کشورهای عضو اتحاد اروپا تمدید اعتبار شده است.;

تأیید دوباره محصولات ذوب آهن اصفهان برای صادرات به اتحادیه اروپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»،  شیرین پرور مدیر کیفیت فراگیر  ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام خبر فوق افزود: ممیزی سه روزه تمدید گواهینامه CARESطی روزهای 15 الی 17 مرداد ماه توسط سرممیز موسسه مذکور و در مدیریت های مرتبط انجام شد که با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی گواهینامه CARESتمدید اعتبار شده است.
    در جلسه اختتامیه این ممیزی که با حضور معاونان مدیرعامل و مدیران بخش های مرتبط  شرکت برگزار شد. سرممیز موسسهCARESضمن ابراز رضایت کامل از عملکرد شرکت در این ارتباط، ذوب آهن اصفهان را به یک دانشگاه بزرگ تشبیه کرد.
    وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری و عملکرد کلیه کارکنان شرکت، کیفیت محصولات تولیدی  آن را در حد بسیار بالایی دانست که قابلیت صادرات به تمام نقاط دنیا را دارا است.
    لازم به ذکر است که ذوب آهن اصفهان تنها دارنده گواهینامه CARES در ایران است. همچنین ممیزی 2 روزه تمدید گواهینامهCE MARKبرای سال پنجم در ذوب آهن اصفهان طی روزهای 20 الی 21 مرداد ماه توسط سرممیز موسسه VERUSاز کشور اسپانیا با موفقیت انجام شده است. در این ارتباط شیرین پرورمدیر کیفیت فراگیر شرکت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کلیه مدیریت‌های مرتبط اظهار کرد: در این ممیزی الزامات گواهینامه CE مورد ممیزی قرار گرفت و با توجه به اینکه هیچ گونه عدم انطباقی توسط سرممیز خارجی در نمونه های اخذ شده از محصولات و مستندات مورد بررسی مشاهده نشده است، گواهینامه CE نیزبرای سال پنجم تمدید شد. سرممیز موسسهVERUSهمچنین از عملکرد ذوب آهن اصفهان در انطباق با نیازمندی های مرتبط و کیفیت بالای محصولات ذوب آهن رضایت کامل خود را اعلام کرده و دستیابی و افزایش سهم در کشورهای اروپایی برای ذوب آهن را کاملا  هموار وامکان پذیر دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر