در ششمین همایش ملی «تعامل صنعت و دانشگاه» انجام می‌شود

شناسایی حلقه‌های مفقوده بین صنعت معدنکاری و دانشگاه

عصر معدن- سال های است از ارتباط میان دانشگاه و صنعت صحبت می شود، ارتباطی که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات موجود در صنعت و در نهایت اقتصاد را حل کند اما این موضوع تنها به سخنرانی ها و نشست‌ها محدود شده و تا به امروز آن طور که باید به مرحله اجرا نرسیده است.;

شناسایی حلقه‌های مفقوده بین صنعت معدنکاری و دانشگاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، با توجه به اهمیت ارتباط میان دانشگاه و صنعت آن هم در شرایط ویژه این روزها ششمین همایش ملی «تعامل صنعت و دانشگاه»، با همکاری شورای عالی جوانان و کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود تا بتواند چالش ها و موانع این موضوع را شناسایی کند.
    در این باره شهریار شعبانی دبیر کمیسیون معدن اتاق بازرگانی اصفهان به «عصرمعدن» گفت: برگزاری ششمین دوره از این همایش ملی پیش روی ما قرار دارد. پیش تر قرار بود دانشگاه صنعتی اصفهان این رویداد را به صورت مجزا برگزار کند اما در حال حاضر همایش ملی «تعامل صنعت و دانشگاه» با همکاری شورای عالی جوانان و کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.
    وی اظهار کرد: یکی از پنل های این همایش به موضوع معدن اختصاص یافته تا با حضور فعالان، مسئولان و کارشناسان این بخش موضوع ارتباط صنعت و معدن بررسی شود.
    به گفته شعبانی، در این پنل از دکتر شکوری رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، دکتر اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران و رییس کمیته معدن مجلس شورای اسلامی، خانم دکتر لک رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و همچنین آقای احمدیه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان حضور دارند.
    دبیر کمیسیون معدن اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: تلاش بر این است تا مسائل تاثیر گذار بخش معدن در این پنل مطرح شود. درواقع ما به دنبال شناسایی گلوگاه‌های موجود هستیم تا حلقه های مفقوده مشخص و پیگیری های لازم برای حل آنها انجام شود.
    ششمین همایش ملی «تعامل صنعت و دانشگاه» 30 آبان و 1 آذر ماه در اصفهان برگزار می شود. پنل تخصصی معدن نیز روز پنجشنبه از ساعت 10 تا 13 برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر