حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بغداد

عصر معدن- نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بغداد با حضور ۴۵ شرکت ایرانی در محل نمایشگاه های بین‌المللی بغداد در تاریخ دوم اردیبهشت با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و مقامات دولتی عراقی افتتاح شد.;

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان بغداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده مقاطع ساختمانی در ایران و یکی از موفق ترین صادرکنندگان ایرانی در کشور عراق بر اساس استراتژی های بازاریابی و فروش، با برپایی غرفه ای در نمایشگاه مذکور حضوری فعال دارد.
    در این نمایشگاه مجموعه کاملی از نمونه محصولات این شرکت بویژه انواع میلگرد، تیرآهن های I ، ریل، تیرآهن های H ، آرک، ناودانی و ... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
    با توجه به حضور مستمر و موثر ذوب‌آهن اصفهان در بازار عراق و خوشنام بودن کیفیت محصولات این شرکت ، شاهد حضور پر رونق مقامات و شرکت های دولتی ، مشتریان، تجار و سازندگان خصوصی عراقی در غرفه ذوب آهن اصفهان بودیم.
    مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ضمن حضور در غرفه ذوب آهن و آشنایی با اهم دستاوردهای این شرکت ، عملکرد این شرکت را مثبت ارزیابی نمود. وی بر حضور مستمر در بازار عراق و بهره گیری از توانمندی ها و گسترش عرضه محصولات ذوب آهن در بازارهای کشور عراق تاکید کرد.
    این مقام مسئول پس از طرح برخی مشکلات در بازار عراق توسط کارشناسان ذوب‌آهن اصفهان، قول پیگیری و ارائه راهکارهای لازم در این زمینه را داد.
    همچنین بهزاد ، رایزن بازرگانی ایران در عراق نیز در غرفه ذوب آهن ضمن برشمردن مزایای محصولات این شرکت نسبت به سایر رقبای حاضر در بازا عراق، توصیه هایی برای حضور بیشتر و موثر تر در بازار مذکور( خصوصا افتتاح دفتر ذوب آهن ) و قول همکاری کامل با ذوب آهن اصفهان برای تحقق این امر را ارائه کرد.
    علی فاخر السنافی رئیس اتحادیه پیمانکاران ساختمان عراق نیز از مهمترین بازدید کنندگان غرفه ذوب آهن بود و برای همکاری و تعامل بیشتر با ذوب آهن اصفهان و معرفی محصولات این شرکت به فعالان صنعت ساختمان عراق اعلام آمادگی کرد.
    یکی دیگر از رویدادهای این نمایشگاه بازدید اختصاصی مدیران شرکت انشائیه (شرکت تجارت مواد ساختمانی عراق) وابسته به وزارت بازرگانی عراق از غرفه ذوب‌آهن بود، عمار و سنان از مدیران این شرکت دولتی عراقی بودند که ضمن رضایت از کیفیت محصولات ذوب‌آهن اصفهان بر اساس تست های انجام شده آمادگی خود را برای تعامل و همکاری بیشتر برای ورود محصولات ذوب‌آهن به پروژه های دولتی کشور عراق که حجم گسترده ای از پروژه های کشور عراق می باشند را اعلام کردند.
    ادریس مدیرکل فنی وزارت صنایع و معادن عراق نیز ضمن بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان و آشنایی با محصولات و توانمندی های این شرکت ، در جریان شرایط کیفی محصولات ذوب‌آهن قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر