یزدی زاده:

تامین مواد اولیه، بزرگترین چالش ذوب آهن اصفهان

عصر معدن- منصور یزدی زاده مدیر عامل ، بهرام سبحانی رییس هیات مدیره، معاونان و تعدای از مدیران ذوب آهن اصفهان با عباس رضایی استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.;

تامین مواد اولیه، بزرگترین چالش ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، یزدی زاده در این دیدار با تشریح دستاوردهای شرکت، گفت: ذوب آهن در راستای تولید اقتصادی و محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر، تولید ریل UIC60 و سایر مقاطع این محصول استراتژیک، شمش مورد نیاز ریل و تیر آهن بال پهن را برنامه ریزی کرد که در سال جاری موفق شد این محصولات را تولید و به بازار عرضه کند.
    مدیر عامل ذوب آهن اصفهان، تامین مواد اولیه را بزرگترین چالش پیش روی این شرکت دانست و افزود: امیدواریم با تامین پایدار مواد اولیه، تولید ذوب آهن را به ظرفیت اسمی برسانیم.
    وی با بیان این که تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی، سرلوحه فعالیت های ذوب آهن است، تصریح کرد: 14 هزار همکار ذوب آهنی با تجهیزات تولیدی شرکت به تحقق منویات معظم له اهتمام ویژه ای دارند.
    عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در این دیدار با تاکید و اعلام آمادگی برای رفع مشکلات و تنگناهای پیش روی واحدهای تولیدی استان به ویژه ذوب آهن اصفهان، گفت: مشکل آب استان، مسئله با اهمیتی است که همه ما باید هماهنگ ،برنامه ریزی شده و با جدیت از بروز بحران جلوگیری کنیم.
    وی، ذوب آهن اصفهان را پیشگام و پیشران صنعت کشور خواند و افزود: این شرکت بر صنعت کشور حق بزرگی دارد و همه باید در جهت اعتلای نام ذوب آهن و توسعه آن تلاش کنیم.
    استاندار اصفهان، شرط موفقیت در حرکت به سمت اهداف برنامه ریزی شده را همدلی و همراهی مسئولان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی استان و هم چنین مشکلاتی که تحریم های ظالمانه برای ما به وجود آورده است، باید دست در دست و به اتفاق هم بر کمبود ها و مشکلات فایق آییم.
    رضایی با بیان این که دست خدا با جماعت است، تاکید کرد: اگر برای خدا و تامین منافع ملی کار کنیم بی گمان خداوند یاری مان خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر