بومی سازی ۱۰ درِ فِلَکسیبِل باتری شماره ۳ کک سازی ذوب آهن

عصر معدن- تاکنون ۱۰ درِ فِلَکسیبِل باتری شماره ۳ کک سازی درشرکت ذوب آهن اصفهان مادر صنعت ایران بومی سازی شده است.;

بومی سازی ۱۰ درِ فِلَکسیبِل باتری شماره ۳ کک سازی ذوب آهن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از صدا و سیما، مدیرکارگاه های ساخت و تولید این شرکت فولادی، این شرکت را شناسنامه صنعت فولاد کشور در کنار تولید انواع مقاطع فولادی و راهبری ریل مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا در عمل به مسوولیت های اجتماعی و فعالیت زیست محیطی معرفی کرد و گفت: این درها باتلاش شبانه روزی صنعتگران ذوب آهن در کارگاه های ساخت و تامین  قطعات استاندارد از شرکت های بیرونی ساخته و نصب شده است.

    علی قاســمی، بومی سازی این درها را در کاهش آلایندگی ها بسیار تاثیرگذر دانست و افزود: ریخته گری قطعات به طول هفت متر، عرض حدود 70 سانتی متر و ارتفاع حدود 40 سانتی متر از مراحل ساخت این درهای فلکسیبل در ذوب آهن اصفهان با مشارکت شرکت آسایش قطعه است که نتیجه تجربه صنعتگران و سابقه ی بیش از نیم قرن فعالیت ذوب آهن اصفهان ودانش فنی کارکنان آن است.

    وی، تعداد درهای باتری شماره سه کک سازی را 74 عدد بیان کرد و گفت: حدود 90 درصد قطعات وتجهیزات درهای باتری سه کک سازی در داخل ذوب آهن اصفهان بومی سازی می شود.

    مدیرکارگاه های ساخت و تولید شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: در های فلکسیبل باتری سه کک سازی از نظر ابعاد، بزرگ و دارای قطعات بسیار متنوع است همچنین از حساسیت بالایی در مرحله مونتاژ قرار دارند که به همت متخصصان و کارگران کارگاه های ساخت، بخش کنترل کیفی ، برنامه ریزی، تکنولوژی و  پشتیبانی ساخته شده اند.

    امسال با دستیابی به فناوری ساخت در‌های فلکسیبل سلول باتری‌های واحدکک سازی ذوب آهن اصفهان از خروج سالانه هفت میلیون و 500 هزار دلار ارز جلوگیری شد.

    سالانه یک میلیون و 200 هزار تن کک در ذوب آهن اصفهان تولید می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر