به همت ذوب آهن اصفهان صورت گرفت:

تولید ریل UIC۶۰ برای اولین بار در کشور

عصر معدن- تلاشگران ذوب آهن اصفهان موفق شدند، ریل UIC۶۰ را که در خطوط پرسرعت راه آهن مورد استفاده است برای اولین بار در کشور تولید کنند.;

تولید ریل UIC۶۰ برای اولین بار در کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، یوسف زاده مدیر مهندسی نورد این شرکت ضمن بیان این خبر گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در خاورمیانه ، پس از تولید ریل U33 و تحویل آن به راه آهن جمهوری اسلامی ، موفق به تولید ریل UIC60 بر اساس استانداردهای جهانی شد.
    وی گفت: کارگاه نورد 650 ذوب آهن اصفهان قادر به تولید سالانه 400 هزار تن ریل است.  هم اکنون هزار تن ریل UIC60 در این شرکت تولید شده که کیفیت آن فراتر از انتظار است و از آمادگی لازم برای تولید انبوه این محصول برخوردار هستیم.
    مدیر مهندسی نورد ذوب آهن ، تولید این محصول استراتژیک در حمل و نقل ریلی را در شرایط کنونی که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم، بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: خوشبختانه قادر به تامین تمام نیازهای راه آهن جمهوری اسلامی هستیم و درنتیجه نیازی به واردات این محصول که در شرایط تحریم، کار بسیار مشکلی است، نخواهیم بود.
    مهندس یوسف زاده اظهار داشت : در تولید ریل UIC60 ، به طور کامل از توان داخلی بهره گرفته شده و  نیروی انسانی توانمند ذوب آهن که موفق به تولید این محصول مهم شدند ، پرفورمنس خود را با اطلاع کارشناسان آلمانی اجرا کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر