مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان:

فولاد مبارکه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات بازنشستگان دریغ نخواهد کرد

عصر معدن- با توجه به مشکلات عدیده صندوق بازنشستگی فولاد کشور و دغدغه‌های زیاد اعضا در این زمینه، نشستی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل فولاد مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و نماینده اعضای صندوق برگزار شد.;

فولاد مبارکه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات بازنشستگان دریغ نخواهد کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، در این نشست موضوعات گوناگونی ازجمله بیمه و درمان مورد بحث و بررسی اعضای حاضر قرار گرفت و برای رفع برخی موانع تصمیم‌گیری شد.

    حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان در این نشست بر لزوم پیگیری مشکلات و مسائل بازنشستگان تا دستیابی به راه‌حل قطعی تاکید کرد و گفت: فولاد مبارکه از هیچ تلاشی برای حل مشکلات بازنشستگان که سرمایه‌های اجتماعی و ماندگار این صنعت به شمار می‌آیند، دریغ نخواهد کرد و در این زمینه خود را موظف به رعایت حقوق کامل این عزیزان می‌داند.

    وی ادامه داد: همچنین به دستور وزیر تعاون،کار و امور اجتماعی با اعمال بیشترین میزان مساعدت در زمینه رعایت حقوق بازنشستگان، تصمیم بر آن شد که مدیران ذی‌ربط با برگزاری جلساتی به تفاهم کامل برسند و صورت‌جلسه این جلسات به وزیر اعلام  گردد. در سایر موارد نیز تصمیم‌گیری‌ها و صورت‌جلسات جهت رفع مشکلات، به وی اعلام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر