در همایش تجلیل از شرکای تجاری ذوب آهن اصفهان عنوان شد:

ذوب آهن اصفهان با ۱۵ هزار تامین کننده مواد اولیه ، قطعات و تجهیزات در ارتباط است

عصر معدن- همایش تجلیل از شرکای تجاری ذوب آهن اصفهان با حضور تامین کنندگان این مجموعه عظیم صنعتی و مسئولین این شرکت ۲۸ خردادماه در تالارآهن برگزار شد .;

ذوب آهن اصفهان با ۱۵ هزار تامین کننده مواد اولیه ، قطعات و تجهیزات در ارتباط است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این همایش گفت : برنامه ذوب آهن در سال جاری ، تولید 3 میلیون تن و در سال آینده دستیابی به تولید 3 میلیون 600 هزارتن و همچنین در سال 1400 ، تولید 4 میلیون تن چدن است.

    وی افزود :تا سال 1400 با اصلاح LF و کنورتور ، در تولید فولاد نیز به عدد 3 میلیون و 600 هزار تن می رسیم .

    یزدی زاده تصریح کرد : تلفیق معاونت های خرید و فروش و ایجاد معاونت بازرگانی در راستای تسهیل ارتباط با تامین کنندگان و تسریع در فرایندها صورت گرفت که نتایج خوبی داشت .

    وی یادآور شد : ذوب آهن اصفهان که در دهه های گذشته در اکتشاف و راه اندازی معادن نقش اصلی را ایفا نموده متاسفانه امروز مشکل تامین سنگ آهن دارد.

    مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت :در خصوص زغال سنگ  با اقدامات صورت گرفته و تعامل با تامین کنندگان ، دغدغه های گذشته از جمله قیمت گذاری وجود ندارد. در خصوص سنگ آهن نیز به زودی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

    نعمت الله محسنی معاون بازرگانی شرکت طی سخنانی ضمن تشکر از حضور شرکای تجاری ذوب آهن در این همایش گفت : امیدواریم نتایج برگزاری چنین همایش هایی را در مراودات طرفین شاهد باشیم.

    وی افزود :ذوب آهن اصفهان با 15 هزار تامین کننده مواد اولیه ، قطعات و تجهیزات در ارتباط است .

    معاون بازرگانی شرکت تصریح کرد : تامین کنندگان ذوب آهن در زمینه های مختلف از جمله مواد اولیه،تجهیزات و قطعات با وجود تحریم های ظالمانه غرب همکاری خوبی با شرکت داشتند که حاصل آن رکوردهای بسیار خوبی بود که در کارنامه ذوب آهن ثبت گردید.بابت تولید 244 هزار تن چدن در ماه گذشته که به همه بزرگواران از تامین کنندگان تجهیزات بوده است.

    وی برخی از موفقیت های در سال گذشته را چنین برشمرد:کسب رکوردهای پی در پی تولید،دریافت نشان صادر کننده نمونه، حفظ و نگهداری 16 هزار و 500 هکتار فضای سبز دست کاشت در شرایط کم آبی ، صادرات بیش از 50 درصد محصولات به بیش از 20  کشور جهان انجام شده است،کاهش آلایندگی از طریق اجرایی نمودن پروژه های زیست محیطی که همچنان ادامه دارد،دریافت لوح زرین  حمایت از مصرف کننده،  تولید ریل U33  که تحویل راه آهن شد وریل UIC60 برای خطوط بین شهری تولید و تحویل معاونت زیرساخت شد،ریل s49 برای استفاده در مترو اصفهان در دست برنامه ریزی تولید است و تولید انواع تیرآهن از جمله اقدامات است.

    محسنی اظهار داشت : زنجیره تامین عبارت است از حلقه های کلیدی که ورودی های سازمان را به خروجی ها متصل می نماید و رویکردی است از نقطه تامین کننده تا مصرف کننده که در صورتی خوب مدیریت شود در نهایت باعث ایجاد زنجیره تامین پایدار می شود. مسیری که تلاش شد در سال گذشته در حوزه بازرگانی اجرایی شود.

    معاون بازرگانی شرکت گفت : شرکای تجاری نقش مهمی در موفقیت سازمان ایفا می نمایند و به عنوان بازوان شرکت به شما ر می روند . ایجاد موازنه بین انتظارات شرکا و شرایط شرکت نیز بسیار مهم است که مورد توجه قرار دارد.

    حسین محمدی ، مدیر عامل شرکت نیکو تراش و رئیس هیئت مدیره گدازکوبان سپاهان از دیگر سخنرانان همایش شرکت های تجاری ذوب آهن اصفهان بود .

    وی ضمن قدردانی از مدیریت ذوب آهن اصفهان که فرصتی فراهم نموده تا تامین کنندگان این شرکت ، تبادل نظر نموده و در رفع مشکلات موجود و تامین خواسته های مشترک بکوشند یادآور شد : شرکت نیکو تراش از سال 1367به مدت بیش از 30 سال است که با ذوب آهن اصفهان همکاری داشته و در این سال ها قطعات مختلف مورد نیاز این شرکت از جمله بخش آگلومراسیون را ساخته و تحویل داده است .

    وی با اشاره به مناسبات مشترک سازندگان قطعات فنی و صنعتی با صنایع بزرگ افزود : ما سازندگان ، خود را شریک تجاری صنعت نمی دانیم بلکه خود را بازوی صنعت دانسته و اعتقاد داریم که هر چه شرکت های صنعتی قوی تر باشند ما هم قوی تر بوده و در کار ساخت و تولید قطعات مورد نیاز صنعت قوی تر و با تجربه تر خواهیم بود .

     محمدی با اشاره به مشکلات اقتصادی سازندگان در سال های اخیر یادآور شدکه این مشکلات سازندگان را از دور خارج کرده و کسانی که باقی مانده اند ، عاشقان صنعت هستند . لذا لازم است که صنایع بزرگ به آنها اعتماد کرده و همراه با درخواست و سفارش ساخت قطعات هزینه های مالی آن را نیزهمان موقع تامین و پرداخت نمایند .

    وی افزود : ما تقویت و پیشرفت صنایع را در پیشرفت و توسعه خود می دانیم و بدون شک تقویت تولید و رونق اشتغال همراه آن ، رشد سازندگان قطعات را نیز به همراه خواهد داشت. وی در پایان خواستار تبادل تجربیات سازندگان و بخش های کنترل کیفی صنایع با همدیگر شد.

     سامان مرتاض مدیر عامل شرکت معادن ذغال سنگ کرمان از دیگر سخنرانان همایش تجلیل از شرکای تجاری ذوب آهن اصفهان بود که در سخنان خود با اشاره به مناسبات این شرکت با مجتمع عظیم ذوب آهن اصفهان گفت: شرکت ما از قدیمی ترین شرکت های مرتبط با ذوب آهن اصفهان بوده و این قدمت از سال 1346 شروع شده و در طی نیم قرن اخیر با تنوع فراوان تداوم داشته است.

    وی افزود : حمایت های ذوب آهن اصفهان با خریداری مواد اولیه ، موجب آبادانی این شرکت و منطقه اطراف آن شده و خصوصا کمک های ذوب آهن در یکسال و نیم اخیرموجب نجات شرکت زغال سنگ کرمان گردیده است .

    مدیر عامل شرکت معادن ذغال سنگ کرمان  تصریح کرد : در همین مدت  بود که تمامی بدهی های 20 سال گذشته شرکت تسویه شده و حقوق عقب افتاده کارکنان نیز پرداخت شده است.

    وی افزود: پیشرفت های اخیر ذوب آهن اصفهان و تنوع محصولات آن مایه مباهات ما بوده و ما نیز این موفقیت ها را  جزو افتخارات و پیشرفت  های خود می‌دانیم.

    در این همایش تامین کنندگان برتر ذوب آهن اصفهان ، با اهدا، لوح سپاس و تندیس ویژه ، تجلیل شدند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر