غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین

ذوب آهن اصفهان در صف اول مبارزه با تحریم است

عصر معدن- غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین و هیأت همراه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید و پروژه های مختلف از جمله پروژه PCI ( تزریق پودر زغال به کوره بلند) ، با منصور یزدی زاده مدیرعامل و تنی چند از مسئولان این شرکت دیدار و گفتگو کردند .;

ذوب آهن اصفهان در صف اول مبارزه با تحریم است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرى«عصرمعدن»، وی در این بازدید گفت : ذوب آهن یکی از نمادهای اصلی عظمت و هویت صنعت این کشور است که دستاوردهای بزرگی همچون تولید ریل و تربیت نیروی انسانی متخصص برای کشور به ارمغان آورده است.
    مدیرعامل صدر تامین افزود : این شرکت در مسیر خوبی قرار دارد و به ویژه در دو سال اخیر موفقیت های مهمی کسب کرده است .
    سلیمانی پس از بازدید از پروژه PCI گفت : عملکرد ذوب آهن در این پروژه و زحماتی که تلاشگران این شرکت برای پیشبرد آن در شرایط تحریم های ظالمانه متحمل شده اند، ارزنده و غرورآفرین است و همچنین نشانگر برخورداری این شرکت از تکنولوژی های مدرن در صنعت فولاد است.
    وی مهمترین مشکل کنونی این شرکت را تأمین مواد اولیه و به ویژه سنگ آهن دانست و گفت : مجموعه دولت ، سازمان تأمین اجتماعی ، هلدینگ شستا و شرکت صدرتأمین  برای حل این مشکل عزم خود را جزم کرده اند و تصمیم اخیر دولت برای اختصاص سنگ آهن به این شرکت ، یک گام مثبت است ، اما این مشکل باید ریشه ای حل شود .
    مدیرعامل صدر تأمین افزود: ذوب آهن مشکلات داخلی خود برای افزایش تولید  را به خوبی حل کرده است درنتیجه با تأمین سنگ آهن شاهد شکوفایی این مجتمع عظیم صنعتی خواهیم بود .
    سلیمانی، از تلاشگران ذوب آهن اصفهان به دلیل تولید محصولات جدید از جمله ریل ملی نیز قدردانی کرد و گفت: در این بازدید ، محموله های ریل تولید شده در ذوب آهن را مشاهده کردم هرچند هنوز عده ای این موفقیت مهم را باور ندارند.
    وی افزود : به زودی محموله های ریل با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی، بارگیری و تحویل می شود و این امر نشانگر بی نیازی کشور از واردات ریل است .
    مدیرعامل صدر تأمین ، ذوب آهن اصفهان را در صف اول مبارزه با تحریم و کاهش فشارهای اقتصادی توصیف کرد و گفت: قطعاً کشور ما با همت پولادمردان عرصه صنعت از این شرایط سخت عبور خواهد کرد .
    سلیمانی اظهار داشت : حداقل انتظار سازمان تأمین اجتماعی ، اجرای برنامه است و امیدوارم در ذوب آهن اصفهان فراتر از آن عمل شود و رکوردهای جدیدی در عرصه تولید ثبت گردد .
    وی بر اتمام پروژه های ناتمام ، کاهش هزینه ها و استفاده از تمام ظرفیت های ذوب آهن اصفهان تأکید کرد و گفت : منابع انسانی سرمایه اصلی یک شرکت هستند و این شرکت با 14 هزار نیروی شاغل و نزدیک به 40 هزار بازنشسته که در صنعت فولاد دارای دانش و تجربه ای گرانبها هستند ، می تواند مدیریت دانش بسیار خوبی اعمال کند. 
    یزدی زاده در این دیدار گزارشی مختصر از شرایط کنونی ذوب آهن اصفهان ارائه داد و گفت : در سه ماهه اول سال جاری ، شرایط تولید در ذوب آهن بسیار خوب بود و رکوردهای جدید روزانه و ماهانه در تولید به ثبت رسید که تداوم آن مستلزم تأمین مواد اولیه است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر