یزدی‌زاده مطرح کرد:

رشد ۱۵ درصدی صادرات ذوب آهن اصفهان

عصر معدن- مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان دربرنامه زنده‌رود شبکه اصفهان گفت: صادرات ذوب آهن اصفهان علی رغم تحریم های ظالمانه ، ۱۵ درصد رشد داشته است.;

رشد ۱۵ درصدی صادرات ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» منصور یزدی زاده با بیان این مطلب در ادامه افزود: ذوب آهن تلاش می کند امسال  یک میلیون و 50 هزار تن صادرات داشته باشد.

    به گفته وی، این شرکت در سال گذشته رکورد جدیدی در تولید با دو کوره بلند ثبت کرد و از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل  ، 25 درصد رشد تولید داشتیم.

    یزدی زاده گفت: برنامه امسال ذوب آهن دستیابی به تولید بیش از 3  میلیون تن است و تا کنون طبق برنامه پیش رفته ایم.
    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: در مصرف آب خام با اقدامات گسترده ، صرفه جویی کردیم و علاوه بر آن بازچرخانی آب نیز انجام شد. همچنین ذوب آهن اصفهان از پساب شهرهای اطراف نیز استفاده می کند که حاصل آن کاهش شدید برداشت آب از زاینده رود است. به گونه ای که سال گذشته تنها 40 درصد دیماند خود از این رودخانه را استفاده کردیم .
    وی افزود: با این اقدامات ،  ظرف 4 سال آینده کمترین برداشت آب از زاینده رود را خواهیم  داشت .

    یزدی زاده همچنین در ادامه با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن بخشی از برند معتبر این شرکت است و خدمات بسیاری به ورزش کشور ارائه کرده در ادامه گفت: امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن که پرچم ایران را در باسگاههای آسیا برافراشته است ، به مراحل بالاتر صعود کند.

    وی  گفت: بیش از 120 سال است که دارای حمل و نقل ریلی هستم اما همواره وارد کننده ریل بودیم . ذوب آهن اصفهان ، این معضل تاریخی را رفع کرده و اکنون قطار ها در مسیرهای بین شهری و مترو می توانند بر روی ریل ایرانی تردد کنند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر