بهرام سبحانی مطرح کرد:

بهبود فضای کسب وکار، هدف اصلی اتاق بازرگانی اصفهان

عصر معدن- بهرام سبحانی کاندیدای دور نهم اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی باید در راستای مواردی که بر اساس قانون برای آن پیش بینی شده همچون بهبود فضای کسب و کار اقدام کند.;

بهبود فضای کسب وکار، هدف اصلی اتاق بازرگانی اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸:۰۰

    سبحانی در گفت وگو با «عصرمعدن» با بیان این مطلب در ادامه افزود: به طور طبیعی برای بهبود فضای کسب و کار، باید اطلاعات و آمار و شاخص های وضعیت اقتصادی استان تهیه و همچنین پایش محیط کسب و کار انجام شود و بعد از دریافت اطلاعات بر اساس آنها گزارش های لازم را تهیه کرده و در اختیار مسئولان قرار دهد. با انجام امور یاد شده می توان به رفع مشکلات و گرفتن تصمیمات بهینه دست پیدا کرد.

    رییس انجمن فولاد ایران در ادامه سخنانش افزود: در واقع توجه به محیط کسب و کار و بهبود آن، هدف اصلی بوده که ما آن را دنبال می کنیم. بنده فکر می کنم اگر اتاق بازرگانی بتواند این کار را انجام دهد بیشترین مسئولیت خود را انجام داده و در خدمت اعضا قرار گرفته و حرکتی روبه جلو داشته است.

    وی درباره عمکلرد دوره هشتم اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: هر دوره ای نقاط قوت و ضعف خود را دارد و نمی‌توان گفت که اقدامی انجام نداده یا اینکه 100درصد موفق بوده است. درخصوص فعالیت دور هشتم نیز می توان گفت اقدامات خوبی انجام شده و برخی موارد نیز می توانست از سوی اتاق انجام شود یا اینکه می توانست بهتر صورت گیرد. در واقع این موضوع به همکاری اعضای اتاق و نوع فعالیتشان بازمی گردد.

    به اعتقاد وی، ممکن است افراد از گروه های مختلف وارد اتاق شوند، اما بعد از ورود به اتاق بازرگانی باید همگی ید واحدی شوند و در خدمت اتاق و وظایفی که بر عهده‌شان گذاشته شده، قرار گیرند و از انشقاق و دو دستگی باید جلوگیری کنند.

    به گفته این کاندیدای دور نهم اتاق بازرگانی اصفهان، همیشه در مباحث انتخاباتی گروه‌های مختلف باهم رقابت می‌کنند اما در انتها 15 نفری که به عنوان هیات نمایندگان از سوی اعضای اتاق انتخاب می‌شوند باید بعد از انتخابات با اتحاد، انسجام و همدلی به مسائل محیط کسب و کار بپردازند.

    سبحانی ادامه داد: مسائل مربوط به صنعت عموما مشترک است و هر صنعتی مشکلات و مسائل خاص خود را دارد. بنابراین مشکلات مربوط به بخش کسب و کار نیز برای تمامی صنایع یکسان است. حال بنده با توجه به تجربه‌ای که در صنعت فولاد و هم اتاق بازرگانی داشته ام اگر در اتاق حضور داشته باشم در جهت بهبود محیط کاری آنها نیز باید هر اقدامی که ممکن باشد را انجام دهم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر