دکتر محمود دهقان طرزجانی در گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی، مطرح کرد:

راهکارهای موثر روابط عمومی ها در شناساندن توانمندی های بخش معدن

عصر معدن- محمود دهقان طرزجانی، به راهکارهای موثر در معرفی و شناساندن توانمندی های بخش معدن توسط روابط عمومی ها پرداخت.;

راهکارهای موثر روابط عمومی ها در شناساندن توانمندی های بخش معدن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وی که امروز ر دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی ایران در یزد سخن می گفت، با ارایه سخنرانی با عنوان « روابط عمومی ها؛ فرصت و چالش های پیش رو»

    تصریح کرد: معدن به رغم توسعه، اشتغال، ارزآوری که در کشور ایجاد کرده، موفقیت شایسته ای برای شناساندن نقاط قوت خود نداشته است.

    این نویسنده و محقق حوزه تبلیغات و روابط عمومی، افزود: حضور متنوع در رسانه ها، به ویژه رسانه های غیر رسمی، اثربخشی بالایی برای انتقال پیام دارد.

    وی ادامه داد: ارایه پیام به صورت کوتاه و خلاق، روشی مطلوب در تبلیغات بوده است‌. دهقان، روابط عمومی ها را پیشانی سازمان و شرکت ها دانست که باید از مدیری توانمند و خلاق بهره ببرد. وی گفت: چنانچه روابط عمومی ها به ارایه مورد نظر خود محتوا نپردازند، این دیگران هستند که با اهدافی خاص شما را معرفی خواهند کرد.

    به گفته دهقان، تبلیغات اثربخش، باید برای مخاطب خاص با زبانی قابل فهم طراحی و اجرا شده باشد. وی تاکید کرد: پاسخگو بودن، روابط عمومی ها، از جمله ویژگی های مثبت این حوزه است.

    وی تاکید کرد: فعالیت هدفمند در حوزه مسوولیت اجتماعی یکی از راه های موثر در شناساندن جایگاه شرکت ها محسوب می شود.

    دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی از امروز تا پنجشنبه ( به مدت سه روز) به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در یزد برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر