فردا با حضور معاون وزیر صمت؛

۳ پروژه صنعتی معدنی در استان اصفهان افتتاح می‌شود

عصر معدن- همزمان با بزرگداشت دهم تیرماه روز صنعت و معدن، با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان شهرکها و صنایع کوچک ایران، فردا چهارشنبه، بهره‌برداری از سه واحد بزرگ صنعتی معدنی در استان اصفهان افتتاح می‌گردد.;

۳ پروژه صنعتی معدنی در استان اصفهان افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از گسترش نیوز، این پروژه‌ها که توسط بخش خصوصی در شهرستان‌های خمینی شهر، نطنز و کاشان ایجادشده، با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیارد تومان زمینه ی اشتغال 115 نفر به‌صورت مستقیم را در استان اصفهان فراهم نموده است.

    ایرج موفق رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان اصفهان با بیان این خبر، از بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان شهرکها و صنایع کوچک ایران در استان اصفهان از شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستانهای کاشان، نطنز، چادگان و خمینی شهر طی دو روز چهارشنبه و پنج شنبه جاری خبر داد و گفت: فردا چهارشنبه یازدهم تیر ماه همزمان با گرامیداشت روز صنعت و معدن، با حضور مهندس صالحی نیا بهره‌برداری از سه واحد بزرگ صنعتی و معدنی در استان اصفهان آغاز می‌گردد.

     رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان در تشریح این پروژه‌ها گفت: افتتاح شرکت فراچاپ آترین در ناحیه صنعتی کمشچه در شهر ستان خمینی شهر که با اعتبار 200 میلیارد تومان زمینه اشتغال 70 نفر را به صورت مستقیم فراهم نموده است.

    وی افزود: شرکت فراچاپ آترین تولید‌کننده محصولات بسته‌بندی تا 9 لایه، پوشش آلومینیومی بسته‌بندی مواد غذایی آرایشی بهداشتی و همچنین چاپ لمینیت و پاکت‌های بسته‌بندی را بعهده دارد.

    دکتر موفق در ادامه از افتتاح شرکت اطلس پارس صانعی واقع در شهرک صنعتی امیرکبیر 2 شهرستان کاشان با حضور معاون وزیر سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خبر داد و گفت: این شرکت با اعتبار صد میلیارد تومانی زمینه اشتغال مستقیم پنج نفر را فراهم کرده است. وی افزود: این شرکت لوله‌های کربنی ساده، لوله‌های درز فولادی با برش مستقیم و همچنین عملیات برشکاری را بعهده دارد.

     رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان در ادامه از افتتاح شرکت شایسته فولاد آسیا تولید‌کننده انواع تسمه‌های فلزی درشهرک صنعتی اوره نطنز خبر داد و گفت: این شرکت با اعتبار 100 میلیارد تومانی زمینه اشتغال برای 40 نفر را به‌صورت مستقیم ایجاد کرده است.

    رئیس سازمان صنعت و معدن استان اصفهان همچنین از بازدید معاون وزیر صمت از زیرساخت‌های ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کاشان و نطنز خبر داد و گفت: فردا عصر در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان، نشست صنعتگران، معدن کاران و اعضای هیات مدیره شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اصفهان را شاهد هستیم.

     دکتر موفق در ادامه به برنامه‌های روز دوم سفر معاون وزیر صمت به استان اصفهان خبر داد و گفت: روز پنجشنبه با حضور مهندس صالح نیا در شهرستان چادگان، شاهد افتتاح شرکت تعاونی الکترود صنعتی نگین سپاهان خواهیم بود. وی افزود: دیدار با صنعتگران و گفت‌وگو با تولید‌کنندگان و نشست مشترک با اعضای شرکت‌های خدماتی شهرک صنعتی چادگان از دیگر برنامه‌های معاون وزیر صمت در استان اصفهان می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر