سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه:

حمایت از فولاد مبارکه، حمایت از اشتغال و تولید است

عصر معدن- سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه روز شنبه ۲۸ تیرماه پس از بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه در جلسه با حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل این شرکت تحکیم و همکاری های متقابل بین صنعت و منطقه را مورد تاکید قرار داد.;

حمایت از فولاد مبارکه، حمایت از اشتغال و تولید است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا، اصغر هدایت ضمن ابراز خرسندی از بازدید صورت گرفته اظهار داشت:  از مشاهده کار و تلاش در این شرکت لذت بردم و به عنوان یک ایرانی به عزم و پشتکار مهندسین و کارکنان در این مجموعه تولیدی افتخار می کنم.

    وی ضمن اشاره به نقش موثر فولاد مبارکه در حوزه اقتصاد ملی افزود: فولاد مبارکه علی رغم فشار تحریم های ظالمانه و  مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا که عرصه اقتصادی کشور را در شرایط سختی قرار داده، همچنان به عنوان یک صنعت مادر در منطقه و کشور تاثیر گذار است و نقش بسزایی در اقتصاد و  اقتدار ملی ایفا می نماید.

    سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه تعامل و همکاری های متقابل را مقدمه تحقق شعار جهش تولید دانست و خاطر نشان کرد: دستیابی به این شعار بر اساس منویات مقام معظم رهبری یک رسالت همگانی است.

    هدایت در ادامه نقش فولاد مبارکه را در توسعه متوازن منطقه، مثبت ارزیابی و از عزم و اراده مدیریت فولاد مبارکه در این راستا تشکر نمود.

    وی حمایت از صنعتگران را رسالت اصلی دولتمردان دانست و افزود: حمایت از این شرکت، حمایت از  اشتغال و تولید است. هدایت خودکفایی و بومی سازی های صورت گرفته در فولاد مبارکه را از جمله برکات تحریم ها برشمرد و از مشارکت فولاد مبارکه در تامین فولاد  ویژه و مقاوم در محیط نفت و گاز ترش در پروژه خط لوله انتقال نفت از  گوره به جاسک قدردانی کرد. سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه ضمن اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته و پروژه های اجرا شده در خصوص بازچرخانی و استفاده بهینه از آب مورد نیاز،  اقدامات صورت گرفته را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: فولاد مبارکه با استفاده از منابع داخلی و با تکیه بر دانش و تخصص نیروی انسانی خود، بسیاری از اقلام مورد نیاز را بومی سازی کرده و با این قبیل اقدامات موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه می گردد.

    در ادامه این جلسه حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه از این شرکت به عنوان یک سرمایه ملی یاد کرد و گفت: عواید و دستاوردهای فولاد مبارکه سراسر  مردم کشور را به طور مستقیم و غیر مستقیم در بر می گیرد و توسعه های خوبی که در نظر گرفته شده است، در راستای جهش تولید تعریف شده است.

    وی به سابقه دیرینه همکاری های فولاد مبارکه با منطقه پیرامون خود از زمان بهره برداری تا کنون اشاره  و بر ادامه این همکاری ها در چارچوب مقررات تاکید کرد.

    عظیمیان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای تکمیل بیش از پیش زنجیره فولاد به اهمیت تولید محصولات متنوع و ارزش افزوده بیشتر برای ذینفعان در کشور پرداخت و خاطر نشان کرد: محصولات فولاد مبارکه بسیاری از صنایع کشور را تغذیه می کنند و تحریم های آمریکا علیه فولاد مبارکه نشان داد که دشمن به درستی مراکز اقتصادی تاثیرگذار را شناسایی کرده و قصد دارد با تحریم این شرکت بسیاری از صنایع پائین دست را تحت تاثیر قرار داده و روند فعالیتشان را دچار وقفه نماید.

    مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه به اهمیت رفع مشکل تامین مواد اولیه از جمله سنگ آهن و گاز، اشاره و خاطرنشان کرد با رفع این مشکلات و محدودیت ها  به تولید بیشتر و مایوس شدن دشمنان این مرز و بوم دست خواهیم یافت.

    شایان ذکر است در ابتدای این بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه و هیئت همراه،  با حضور در معراج الشهدای فولادمبارکه به مقام شامخ شهدای نام آشنا، ادای احترام کرد و اظهار داشت: فولاد مبارکه جزو معدود مجموعه های صنعتی است  که توفیق میزبانی شهدای گمنام را در خود داشته و این نشان از اعتقاد و علاقه مدیران و کارکنان این شرکت به ادامه راه شهیدان بزرگوارمان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر