وزیر مسکن و شهرسازی نیجریه در بازدید از خط تولید فولاد مبارکه مطرح کرد؛

استفاده از محصولات فولاد مبارکه در عمران و شهرسازی نیجریه

عصر معدن- وزیر مسکن و شهرسازی نیجریه در بازدید از خط تولید فولاد مبارکه گفت: از محصولات فولاد مبارکه در جریان عمران و شهرسازی نیجریه استفاده خواهیم کرد.;

استفاده از محصولات فولاد مبارکه در عمران و شهرسازی نیجریه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، وزیر مسکن و شهرسازی نیجریه در بازدید از خط تولید فولاد مبارکه گفت: از محصولات فولاد مبارکه در جریان عمران و شهرسازی نیجریه استفاده خواهیم کرد.
    «سالیسو ساهیرو آدامو» وزیر مسکن و شهرسازی نیجریه که به در جریان بازدید از فولاد مبارکه اظهار کرد: خیلی خوشحالم که شرایط گسترش روابط تجاری با کشور ایران فراهم شده است.

    وی افزود: پروژه‌های عمرانی بسیار زیادی در نیجریه مطرح و آماده پیاده سازی است، متاسفانه علی‌رغم وجود ارتباطات و مناسبت‌های سیاسی خوبی که بین 2 کشور ایران و نیجریه وجود داشته و دارد اما آن‌گونه که باید نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های موجود در توسعه دو کشور استفاده کنیم.

    وزیر مسکن و شهرسازی نیجریه با بیان اینکه سیاست گذاران و مسئولان دولت جدید نیجریه بر گسترش روابط تجاری با جمهوری اسلامی ایران تأکید زیادی دارند، تصریح کرد: در بازدید امروز از فولاد مبارکه متوجه شدیم در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وساز نیجریه می‌توانیم از محصولات فولاد مبارکه استفاده کنیم و در ادامه این فرایند همکاری، به اهداف مشترک هر دو کشور دست یابیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر