۴۴برابر شدن ارزش هر سهم فولادمبارکه در ۱۰ سال گذشته/ تقسیم سود ۳۰۰ریالی برای هر سهم فولادمبارکه

عصر معدن- مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با راه اندازی نورد گرم (۲) شرکت فولاد مبارکه، هم سهامداران و هم بسیاری از صنایع کشور منتفع خواهند شد.;

۴۴برابر شدن ارزش هر سهم فولادمبارکه در ۱۰ سال گذشته/ تقسیم سود ۳۰۰ریالی برای هر سهم فولادمبارکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» حمیدرضا عظیمیان در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه دوره مالی منتهی به 1397/12/29 شرکت فولاد مبارکه با ارایه گزارشی از عملکرد تولید و درآمد این شرکت در سال گذشته گفت: نقش سهامداران خرد و کلان شرکت فولاد مبارکه در به بار نشستن پروژه های توسعه‌ای و مبدل شدن شرکت فولاد مبارکه به بزرگترین شرکت بورسی به لحاظ ارزش بازار و بزرگترین فولادساز کشور و خاورمیانه بسیار ارزشمند است.

    به گفته وی، نتیجه اعتماد قابل تقدیر سهامداران به خدمتگزاران خود در فولاد مبارکه این شده که طی 10 سال گذشته ارزش هر سهم فولاد مبارکه 44 برابر افزایش یافته است تا جاییکه  بنا برمستندات و آمارهای موجود، بازدهی سهام فولاد مبارکه در کوتاه و بلند مدت نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا از سوددهی و بازدهی بالاتری برخوردار بوده است.

    عظیمیان گفت: در طرح شهید خرازی فولادمبارکه خط احداث نورد گرم شماره2 دیده شده است که متاسفانه تا کنون به دلایل مختلفی اجرا نشده است. به دلیل اجرا نشدن این طرح شرکت فولاد مبارکه و سهامداران سالانه از  حدود 250 میلیون یورو درآمد محروم هستند که این امر می تواند با مشارکت و همدلی سهامداران محقق شود.

    به گفته وی، منافع سهامداران این شرکت حکم می‌کند که فولاد مبارکه مالک معدن باشد و از بابت مواد اولیه در حاشیه امن قرار گیرد.
    عظیمیان در پاسخ به سئوالات سهامداران حاضر در جلسه مجمع عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: توسعه‌های فولاد مبارکه همواره هدفمند و بر اساس مطالعات بازار صورت گرفته و به طور قطع با اجرا و به بهره‌برداری رسیدن نورد گرم 2، کشور نه تنها از واردات ورق‌های خاص مورد نیاز صنایع خودروسازی و انتقال گاز ترش و نفت و  سیالات کاملا بی نیاز خواهد شد، بلکه می تواند با صادرات این قبیل محصولات ارزآوری مناسبی برای کشور داشته باشد.

    به گفته وی، فولاد مبارکه در چارچوب مقررات و قوانین تعریف شده نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی متعهد بوده و همواره به ویژه هنگام بروز بلایایی طبیعی و حوادث غیرمترقبه، با موافقت سهامداران سالانه بودجه مشخصی را به این امر اختصاص می‌دهد و تلاش کرده  به موازات تولید و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی در خلق ارزش مشترک با جامعه نیز ایفای نقش کند.

    گفتنی است در پایان این مجمع و بنا به تصویب سهامداران مقرر شد به ازای هر سهم 300 ریال سود نقدی بین سهامداران توزیع شود. همچنین سود سهامداران حقیقی بر اساس جدول زمانبندی، از ابتدای شهریور ماه از طریق شعب بانک تجارت پرداخت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر