رئیس هئیت عامل ایمیدرو :

بومی سازی در فولاد مبارکه محصول همبستگی است

عصر معدن- رئیس هئیت عامل ایمیدرو در جریان بازدید از شرکت فولاد امیرکبیر کاشـــــان گفـــت: بومـــــــی ســـــــــازی نیازمندی های فولاد مبارکه در این شرکت محصول همبستگی است که باعث افتخار است.;

بومی سازی در فولاد مبارکه محصول همبستگی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» خداداد غریب پور با بیان این مطلب در ادامه  افزود: در شـرایط تحریـم بیش ازپیش به این همبسـتگی، اعتماد عمومـی و در کنـار هم بودن که به واقـع سـرمایه اجتماعی اسـت، نیازمندیم.

    معـاون وزیـر صنعـت، معـدن و تجـارت در ادامـه ضمن قدردانی از توسـعه های انجام شده و رشد اقتصـادی شـرکت فـولاد امیرکبیـر کاشـان گفـت: ایـن شـرکت نشـان داد کـه بـا اعتمـاد بـه نیـروی انسـانی کارآمـد و همبسـتگی می توان به توسـعۀ پایـدار دسـت یافـت. طرح هـای توسـعۀ فـولاد مبارکـه بـا نـگاه ملـی و بـا مطالعـه دقیـق ظرفیت هـای استان های کشور برنامه ریزی شده است.

    ایـن گـزارش حاکـی اسـت در ایـن بازدیـد، حمیدرضا عظیمیـان، مدیرعامـل فـولاد مبارکـه نیـز بـا اشـاره بـه افزایـش ظرفیـت انجام شـده در شـرکت فـولاد امیرکبیـر کاشـان در سـال جدید گفت: طـرح توسـعه فولاد کاشـان بر اسـاس طـرح جامـع فـولاد مبارکـه برنامه ریـزی  هـزار تـن 450 شـده اسـت و بـه زودی بـه تولیـد می رسـد.

    مدیرعامـل فـولاد مبارکـه گفـت: طرح هـای توسـعۀ فـولاد مبارکـه بـا نـگاه ملـی و بـا مطالعـه دقیـق ظرفیت هـای موجـود در بخش هـای مختلف کشور طراحی شده است که از آن جمله می تـوان به توسـعه های هرمـزگان، سـنگ آهن و گندله سـازی اسـتان خراسـان، افزایـش ظرفیـت در اسـتان چهارمحـال و بختیـاری و همچنیـن  افزایـش ظرفیت هـای زیـر سـقف فـولاد مبارکـه اشـاره کـرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر