نمایندۀ مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

همه باید از فولاد مبارکه حمایت کنند

عصر معدن- نایب‌رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفۀ فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو گفت: فولاد مبارکه متعلق به کل کشور است و همه باید از آن حمایت کنند.;

همه باید از فولاد مبارکه حمایت کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد مبارکه اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی دربارۀ لزوم حمایت از شرکت فولاد مبارکه در کشور گفت: فولاد مبارکه مربوط به یک دولت، جناح یا مدیرعامل خاص یا حتی استان اصفهان نیست، بلکه متعلق به تمام کشور است و همه باید از آن حمایت کنند تا با رشد روزافزون در زمینۀ تولید فولاد، هدف‌های برنامۀ ششم و کلان کشور تخقق یابد.

    وی همچنین در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از این مجموعۀ بزرگ فولادی گفت: وظیفۀ ما این است که از همه واحدهای تولیدی در تمامی مجموعه‌ها حمایت کنیم تا برنامه‌های توسعه‌ای رشد کنند و در مسیر درست و سالم قرار گیرند.

    نمایندۀ مردم تبــریز در مجــلس شــورای اسلامی با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه یکی از افتخارات کشور و از شرکت‌های «مادر» در صنعت ایران به شمار می‌آید، تصریح کرد: توسعه چنین شرکت‌هایی برای کشور کارآفرینی و رشد اقتصادی به همراه دارد.

    حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی افزود: اگر فعالیت شرکت فولاد مبارکه متوقف شود، بسیاری از واحدهای صنعتی در سطح کشور نیز تعطیل خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر