‍ مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم خبر داد:

دست یابی به رکورد ۱۳۱ ذوب در فولاد مبارکه

عصر معدن- در پنجمین روز از اردیبهشت ماه و در فاصله کوتاهی از ثبت رکوردهای غرور آفرین تولید ماهیانه ۶۳۶ هزارتن تختال و دستیابی به رکورد روزانه ۵۰ ذوب در ماشین ریخته گری شماره ۲، افتخاری دیگر به دست جهادگران ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم به ثبت رسید.;

دست یابی به رکورد ۱۳۱ ذوب در فولاد مبارکه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا،‌ ثبت رکورد 131 ذوب طی 24 ساعت، با رعایت کامل مسائل ایمنی و بهداشتی و در سال جهش تولید دستاوردی است که با هماهنگی مثال زدنی و تلاش و کوشش کارکنان در واحد های مختلف به دست آمد.

    غلامرضا سلیمی، مدیر ناحیه فولاد سازی و ریخته گری مداوم با اعلام این خبر گفت: با ثبت این رکورد تناژ تولید فولاد مذاب در 24 ساعت به حدود 23هزار و پانصد تن رسید.

    مدیر ناحیه فولادسازی ضمن تشکر از تلاش بی وقفه همه همکاران خود در این ناحیه و سایر نواحی پشتیبان، رکورد قبلی این ناحیه را مربوط به 28 فروردین ماه گذشته و به تعداد 130 ذوب و تناژ 23 هزار و 100 تن اعلام کرد.

    در همین رابطه قاسم خوشدل پور، رئیس ریخته گری مداوم نیز با اشاره به این نکته که ماشین ریخته گری شماره 5 در حال تولید فولادهای مخصوص انتقال نفت ترش است، به دستیابی به رکورد 116 ذوب در 4 ماشین ریخته گری دیگر خبر داد و این موفقیت را ناشی از آماده بکاری تجهیزات، کیفیت مواد و سیالات و پشتیبانی مناسب همکاران در بخشهای مختلف سرویس دهنده درون و برون ناحیه دانست و افزود: همکاران تولید با بهره برداری مناسب از پتانسیل تجهیزات موجب به ثمر رسیدن تلاش دیگر همکاران شدند. شایان ذکر است رکورد 131 ذوب با شکستن رکورد تولید 70 ذوب در یک شیفت کاری به دست آمده است.

    امیرحسین مرادی رئیس کوره های قوس الکتریکی در گفتگو با خبرنگار فولاد موفقیت به دست آمده در یک شیفت کاری را به دومینوی رکوردشکنی در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم تعبیر کرد و ضمن اشاره به هماهنگی و رابطه تنگاتنگ شیفت های مختلف کاری این موفقیت را حاصل یک کار جمعی و گروهی دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر