معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان :

رشد ۱۱درصدی واحدهای احیای مستقیم ۱ و ۲ فولاد مبارکه

عصر معدن- معاون بهره برداری فولاد مبارکه گفت: سال ۱۳۹۶ از سوی مدیرعامل سازمان به نام ارتقای ایمنی و بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها نامگذاری و هدف گذاری شده بود که خوشبختانه گروه فولاد مبارکه توانست به تمامی اهداف تعیین شده دست یابد.;

رشد ۱۱درصدی واحدهای احیای مستقیم ۱ و ۲ فولاد مبارکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مختار بخشیان، میزان تولید آهن اسفنجی فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا در سال گذشته را 8 میلیون و 455هزار تن اعلام کرد و گفت: تولید در واحدهای احیا مستقیم 1 و 2 فولاد مبارکه رشد 11درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

    معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ادامه افزود: در سال گذشته میزان تولید فولاد خام در فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا به رقم بی سابقه 7میلیون و 259هزار تن رسید که این میزان تولید نسبتبه مدت مشابه سال قبل (6میلیون و 313هزار تن) رشد 15درصدی را نشان می دهد.
    وی در ادامه گفت: تولید کلاف گرم در ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا در سال 1396 با تحقق 102درصد برنامه و رشد 7درصدی نسبت به مدت مشابه سال 95 از مرز 6میلیون تن عبور کرد.
    بخشیان تصریح کرد: تولید محصولات سرد در فولاد مبارکه در سال 96 با تحقق 103 درصد برنامه و 9درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به یک میلیون و 492هزار تن و محصولات پوششدار (گالوانیزه، رنگی و قلع اندود) به 414هزار تن افزایش یافت.
    معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد: ارتقای ایمنی و سلامت کارکنان، افزایش تولید با تمرکز بر محصولات ویژه، افزایش کیفیت و تحویل به موقع محصولات بخشی از مهم ترین اهداف فولاد مبارکه در سال 97 است.

    به گفته وی، در سال گذشته 7 محصول جدید که پیش از این در کشور امکان تولید آن نبوده، در فولاد مبارکه تولید شد. این در حالی است که برای سال جدید نیز تولید 15 محصول کیفی دیگر که در صنایع کشور ازجمله صنعت خودروسازی کاربرد دارند، برنامه ریزی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر