مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد:

استفاده از تکنولوژی نوین، ضرورت توسعه صنعت فولاد

عصر معدن- حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در همایش استیل پرایس، تجهیز صنعت فولاد به تکنولوژی نوین و هوشمندسازی را از ضروریات توسعه این صنعت عنوان کرد. به گفته او، استفاده از تکنولوژی نوین در صنعت فولاد، یک اجبار است.;

استفاده از تکنولوژی نوین، ضرورت توسعه صنعت فولاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، عظیمیان با بیان اینکه نسل چهارم تکنولوژی‌های نوین تحول عظیمی در صنعت ایجاد کرده‌اند، گفت: در صنعت فولاد و سنگ‌آهن شاهد ایجاد انقلاب صنعتی بودیم که نمونه آن کاهش هزینه حمل سنگ‌آهن از استرالیا و ورق سرد چین بوده که قابل مقایسه با 20 سال قبل نیست.

    او افزود: فولاد مبارکه طرح تحول دیجیتال را آغاز کرده و هدف نهایی آن اداره فولاد مبارکه به صورت هوشمند است که شامل همه فعالیت‌های مبارکه یعنی تولید، فروش، تامین، قراردادها، انتخاب پیمانکار، فرایندهای مالی و...  بوده و به صورت هوشمند انجام خواهد شد؛ اگر به تکنولوژی مجهز نشویم، مبارکه بازار فروش خود را از دست خواهد داد.

    به گفته عظیمیان، خودرو به ورق‌های با استحکام بالا و بسیار سبک نیاز داریم که در حال حاضر نمی‌توانیم آن را تولید کنیم و باید با هوشمندسازی به این سمت برویم.

    او تاکید کرد: اگر بخواهیم هزینه‌ها کاهش یابد و محصولات جدید تولید و به بازار عرضه کنیم باید به سمت نسل جدید تکنولوژی برویم؛ استفاده از تکنولوژی نوین اجبار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر