تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در تولید و رفع وابستگی به بیگانگان قابل تقدیر است

عصر معدن- آیـت‌الله سیــد یـوســف طباطبایی‌نژاد نماینــــده ولی‌فقیـــه و امام‌جــــمــــعۀ اصفــــهان در دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با ایشان تصریح کرد: تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در تولید و رفع وابستگی به بیگانگان قابل‌تقدیر است.;

تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در تولید و رفع وابستگی به بیگانگان قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» امام‌جمعه اصفهان با اشاره به نقش مدیریت در اداره امور، تصریح کرد: همان‌گونه که امیرالمؤمنین علی (ع) هم تأکید فرموده‌اند، کارها باید به افراد خبره و مستعد سپرده شود تا آن‌ها تجارب خود را در راه پیشرفت این مرز و بوم به کار گیرند و مطمئنا این امر با وجود مدیریت کارآمد فولاد مبارکه و مجاهدت‌های کارکنان آن در حال تحقق است. به یقین این تجارب می‌تواند در پیشرفت و آبادانی کشور مؤثر واقع شود.
    وی دست‌یابی به رکوردهای پی‌درپی در فولاد مبارکه را مصداق عینی مدیریت مؤثر و تلاش قابل‌تقدیر کارکنان این واحد صنعتی دانست و گفت: خودکفایی در تولید محصولاتی که کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند، باعث افزایش روحیه و امید در کشور و تقویت نگاه اقتصادی درون‌زاست که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.
    آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در خاتمۀ سخنان خود اظهار امیدواری کرد مدیران و کارکنان در راه تولید و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران همچنان موفق باشند.
    مدیران و کارکنان فولاد مبارکه سربازان وطن هستند
     در این دیدار صمیمانه حمیدرضا عظیمیــــان ضمـــن ارائه گـــــــزارشی از دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه در سال 97 و چهارماهه سال جاری گفت: مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه از همان ابتدای سال، تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت رونق تولید را نصب‌العین خود قرار داده‌اند و با تلاش مضاعف، علی‌رغم همۀ محدودیت‌ها و موانعی که دشمن بر سر راه تولید و اقتصاد کشور قرار داده است، توانسته‌اند به موفقیت‌های جدیدی در ایجاد ارزش‌افزودۀ اقتصادی برای ذی‌نفعان شرکت، بومی‌سازی تجهیزات و قطعات موردنیاز صنعت فولاد کشور و ثبت رکوردهای جدید در سال رونق تولید دست یابند.

    عظیمیان مدیران و کارکنان فولاد مبارکه را سربازان وطن دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد تا در جبهۀ صنعت و در بزرگ‌ترین فولادسازی کشور که سرچشمۀ رونق تولید است و در بالا و پایین‌دست، بسیاری از صنایع را تحت پوشش قرار داده است، به‌گونه‌ای عمل کنیم که همچنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در کمال اقتدار اقتصادی، پایدار باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر