چابک سازی فعالیت‌ها در اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه

عصر معدن- حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، روز شنبه ۲۳ آذرماه، در جمع معاونان و مدیران اجرای پروژه‌های شرکت، خواستار چابک‌سازی فرایند اجرای پروژه‌ها و تلاش در تسریع مدیریت زمان پروژه‌ها با به‌کارگیری نیروی کار در سه شیفت کاری شد.;

چابک سازی فعالیت‌ها در اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» مدیرعامل فولاد مبارکه، ضمن تأکید بر رفع مشکلات اجرایی پروژهها و چالشهای موجود، با اشاره به شرایط فعلی پروژههای این شرکت گفت: وضعیت فعلی پروژههایی که در معاونت اجرای پروژهها تعریف شده در شرایط مناسبی است، اما تسریع در اجرای آنها مورد انتظار شرکت است.
     
    عظیمیان افزود: خوشبختانه مشکلات مالی در این روند دخیل نیست، اما برخی از موانع بهصورت فرایندی پیشرفت پروژهها را با کندی مواجه میکند. در این زمینه لازم است ایستگاهها و ترمزهای روند اجرای پروژهها شناسایی و رفع شوند. پروژههای شرکت باید روند روبهرشد و سرعت بیشتر، بهبودها مستمر و جلسات بررسی وضعیت پروژهها ادامه داشته باشد.
     
    مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: اجرای پروژهها باید در شرکتهایی که فولاد مبارکه صاحب 100 درصد سهام آنهاست نیز همانند شرکت فولاد مبارکه کنترل و اجرا شود تا پروژهها چابک گردد و با سرعت بیشتری، پیشرفت کند. تمام تیمهای اجرایی و پیمانکاران باید بهگونهای ترغیب شوند تا بهصورت شبانهروزی پروژه را به پیش ببرند و در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانند؛ چراکه وقفه در پیشرفت هیچ پروژهای قابلقبول نیست.
     
    گفتنی است در ابتدای این نشست، احمد سعیدبخش، معاون اجرای پروژههای شرکت، پس از طرح برخی از مشکلات معاونت اجرای پروژهها گفت: چالشهای موجود، بهصورت عمده ناشی از شرایط پیرامونی و محیط حاکم بر پروژهها نظیر تحریمها، محدودیتهای اقتصادی، نوسانات نرخ ارز و قیمتها، مشکلات تأمین و شرایط داخل سازمانی و... است.

     
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر