رشد ۸۷ درصدی سهام «فولاد» در سال ۱۳۹۹

عصر معدن- با شروع سال ۱۳۹۹ همگام با رشد شاخص کل بورس، سهام فولاد مبارکه نیز رشد چشمگیری داشته و از ابتدای سال تاکنون (۱۰ اردیبهشت‌ماه) بازدهی ۸۷.۳۴ درصدی برای سهام‌داران به ارمغان آورده است.;

رشد ۸۷ درصدی سهام «فولاد» در سال ۱۳۹۹
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از فولاد مبارکه، سیدعلی پزشک، مدیر امور عمومی، با تأیید این خبر گفت: رشد بازدهی سهام فولاد مبارکه در حالی است که شاخص کل در این مدت رشد 71 درصدی داشته است. با توجه به اقبال گستردۀ سهام‌داران به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری، تقاضا برای خرید سهام افزایش یافته و یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش سهام شرکت‌های بورسی ازجمله سهام «فولاد» بوده است، به‌طوری‌که برای اولین بار، نماد فولاد در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه برای کنفرانس اطلاع‌رسانی، به‌دلیل تغییرات قیمت بیش از 50 درصد طی 15 روز معاملاتی متوقف گردید و شرکت پاسخ سؤالات سهام‌داران را از طریق سامانه کدال منتشر کرد.

    در همین خصوص مهدی توانگر ، رئیس امور سهام و مجامع نیز   با اشاره به این‌که  عملکرد خوب خطوط تولید فولاد مبارکه  یکی دیگر از دلایل اقبال سهام‌داران به سهام «فولاد» است گفت:   در فروردین‌ماه سال جاری، شرکت با تلاش همکاران عزیز موفق به تولید 667 هزار تن محصول فولادی و فروش 437 هزار تن به مبلغ 25 هزار و 826 میلیارد ریال شد.
    وی  در توضیح افزایش سرمایۀ 60.76 درصدی اخیر فولاد مبارکه خاطرنشان کرد:  این افزایش سرمایه در تاریخ 8 اردیبهشت‌ماه در ادارۀ ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری ثبت گردید و پس از تأیید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویۀ وجوه طی روزهای آتی، سهام جایزۀ فولاد قابل معامله خواهد شد. در این خصوص از طریق امور سهام و مجامع شرکت اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر