حضور نمایندگان مجلس در غرفه شرکت مس سونگون آذربایجان

عصر معدن- در اولین روز از بیستمین دوره نمایشگاه صنایع متالوژی، ریخته‌گری، آهنگری، معادن فلزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، غرفه شرکت مس سونگون میزبان جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان بود.;

حضور نمایندگان مجلس در غرفه شرکت مس سونگون آذربایجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، دکتر محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، دکتر پاشایی نماینده مرند و جلفا، دکتر کلامی معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان ‌شرقی، دکتر رنجبر رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان، معاونین و مدیران مس سونگون، سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی، از مهمانان غرفه شمسا بودند.

    دکتر معبود عباس‌زاده مدیرعامل شمسا در این بازدیدها، با اشاره به شرایط مطلوب شرکت مس سونگون آذربایجان گفت: توسعه صنایع پایین دستی و تکمیل زنجیره ارزش مس به منظور لبیک به منویات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر خلق ثروت با جلوگیری از خام‌فروشی، از مهم‌ترین سیاست‌های راهبردی شرکت مس سونگون آذربایجان است.

    همچنین دکتر معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه دستاوردهای شرکت مس سونگون آذربایجان (شمسا)، ضمن بازدید از این غرفه با دکتر عباس‌زاده مدیرعامل این شرکت دیدار کرد و معدن مس سونگون را تنها محرک اقتصاد راکد حال حاضر استان آذربایجان‌شرقی خواند.

    بر اساس این گزارش، تعداد زیاد ملاقات‌ها و نشست‌های تخصصی مهمانان با مدیران رده‌های مختلف شرکت مس سونگون آذربایجان (شمسا)، غرفه این شرکت را به یکی از متفاوت‌ترین و پرطرفدارترین غرفه‌های بیستمین نمایشگاه صنایع فولادی شمالغرب کشور تبدیل کرده است.

    در کنار بازدیدها و ملاقات‌های مختلف، مصاحبه رسانه‌های دیداری، شنیداری، پایگاه‌های خبری و … با دکتر معبود عباسزاده مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان(شمسا)، حال و هوای خاصی به نمایشگاه داد.

    گفتنی است این نمایشگاه تا 3 تیرماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 لغایت 21 از آن بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر