مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

شکوفایی در بخش معدن با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود

عصر معدن- اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به برگزاری ماینکس ۲۰۱۹ گفت: در شرایط کنونی برای ایجاد شکوفایی در بخش معدن نیازمند شناخت و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران هستیم.;

شکوفایی در بخش معدن با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، اردشیر سعد محمدی با بیان این مطلب افزود: در این راستا برگزاری ماینکس 2019 که یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های معدنی خاورمیانه است و با حضور شرکت‌های فعال داخلی و خارجی برگزار می‌شود فرصت گران‌بهایی است در معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع معدنی.

    مدیرعامل شرکت مس با بیان این مطلب گفت: در بین معادن، مس بهترین فرصت سرمایه‌گذاری است که هیچ رقیب و جایگزینی ندارد و می‌تواند منجر به خلق ارزش‌افزوده زیاد برای کشور شود.

    وی با بیان این‌که استراتژی کنونی شرکت مس مبتنی بر ایجاد کارخانه‌های کنسانتره جدید با هدف دسترسی به یک میلیون تن کنسانتره است، گفت: برای دستیابی به این هدف نیاز  به دو برابر کردن عملیات معدنی و دستیابی به حدود 300 میلیون تن عملیات معدنی داریم.
    سعدمحمدی با عنوان این‌که برداشت دو برابری عملیات معدنی نیاز به افزایش ناوگان حمل و نقل و تجهیزات حفاری دارد اظهار داشت: ورود به ناوگان حمل و نقل معدنی یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که سرمایه‌گذاران در این بخش می‌توانند ورود کنند.
    وی افزود: بدون شک سرمایه‌گذاری در حوزه تولید کنسانتره از حاشیه سود بالایی برخوردار است و این فرصتی که سرمایه‌گذاران می‌توانند با برنامه‌ریزی در این حوزه به‌ویژه در حوزه معادن کوچک مس ورود کنند و به توسعه منطقه و اشتغال‌زایی در کشور کمک کنند.

    مدیرعامل شرکت مس با اشاره به کیفیت بالای مس ایران و استفاده از این محصول در صنایع های‌تک  گفت: مس ایران فرصت خوبی برای ورود به صنایع پایین‌دستی و های تک است و در این زمینه هم شرکت مس از تمام ایده‌های خلاقانه که زمینه ورود سرمایه‌گذاران به صنایع های‌تک را فراهم می‌کند با تمام قدرت حمایت می‌کنم.
    وی در پایان تاکید کرد: در شرایط کنونی استراتژی شرکت مس دعوت از تمام سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر