تحریم‌ها اثری بر روند تولید و توسعه‌ای شرکت مس ندارد

عصر معدن- محمدرضا بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه گفت: امسال به‌رغم تشدید تحریم‌ها تمامی طرح‌های توسعه و برنامه‌های افزایش تولید با قدرت پیگیری خواهد شد.;

تحریم‌ها اثری بر روند تولید و توسعه‌ای شرکت مس ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، مدیرعامل شرکت مس با بیان این مطلب و ضمن قدردانی از تمامی مدیران و پرسنل مجتمع مس سرچشمه به خاطر خلق رکوردهای بی‌سابقه تولیدی در سال گذشته اظهار داشت: در سال جاری فروش 15 هزار میلیارد تومانی را هدف‌گذاری کرده‌ایم که قطعاً با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و شناسایی بازارهای هدف جدید صادراتی بیش از این میزان فروش خواهیم داشت.
    وی با بیان این‌که در کمتر از یک‌ماه از سال جاری تولید آند و کاتد به ترتیب رشد ؟؟؟؟ و 11 درصدی داشته است افزود: در حوزه تولید با توجه به تولید 247 هزار تن کاتد در سال 97 و به ثبات رسیدن کارخانه ذوب سرچشمه و همچنین اصلاحاتی که در کارخانه ذوب خاتون‌آباد انجام خواهیم داد افزایش تولید حداقل 20 هزار تنی را برای سال جاری مدنظر قرار داده‌‌ایم که با همت تمامی مدیران و پرسنل محقق خواهد شد.
    بنی‌اسدی‌راد با اشاره به فروش بسیار خوب شرکت مس در سال گذشته گفت: تمامی طرح‌های توسعه‌ای که سودآوری ‌اقتصادی آنها تأیید شده‌اند باید با قدرت و سرعت زیاد انجام شوند و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه نباید شود.
    وی تأکید کرد: بدون شک در شرایط کنونی اتمام طرح‌های توسعه مهم‌ترین اصل برای رونق تولید و تحقق منویات مقام معظم رهبری است و شرکت مس در این زمینه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا طرح‌های توسعه سریع‌تر وارد مدار تولید شوند.
    بنی‌اسدی‌راد تأکید کرد: برای انجام هر چه سریع‌تر طرح‌های توسعه به مجتمع‌های اختیارات تام داده‌ایم تا پروژه‌ها با سرعت بهتری انجام شوند و موانع راحت‌تر برطرف شوند.
    مدیرعامل شرکت با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه گفت: در پایان سال گذشته قرارداد ایجاد کارخانه فلوتاسیون سرباره با ظرفیت تولید 50 هزار تن منعقد شد و باوجود این‌که مدت‌زمان اجرای طرح دوساله است ولی پیمانکار طرح این قول را داده است که زودتر از موعد قرارداد این طرح را به اتمام برساند.
    وی ادامه داد: امور مربوط به طرح معدن مس دره‌زار و ایجاد کارخانه تغلیظ برای تولید 100 هزار تن کنسانتره در مجتمع مس سرچشمه در دست اقدام است و ان‌شالله در سال جاری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. همچنین تا پایان سال جاری پروژه بهره‌برداری از معدن مس در آلو به نتایج خوبی می‌رسد و امیدواریم از اوایل سال آینده بهر‌ه‌برداری آزمایشی از این طرح شروع شود.
    بنی‌اسدی‌راد با بیان این‌که در کنار همه‌ طرح‌های توسعه در حال انجام استراتژی راهبری شرکت را بر مبنای توسعه اکتشافات تعریف کرده‌ایم تا حیات شرکت مس برای سال‌های آینده تضمین شود گفت: امسال خبرهای خوبی در حوزه اکتشافات خواهیم شنید.
    مدیرعامل شرکت مس با تأکید حفظ کرامت انسانی پرسنل شرکت مس اظهار داشت: اگر به دنبال افزایش تولید هستیم حتماً باید کرامت نیروی انسانی شرکت را بالا ببریم و این موضوع یکی از مهم‌ترین مسائل برای افزایش تولید است.
    وی در پایان گفت: قطعاً با یک کار تیمی و قوی موفق خواهیم شد تا از موانع تحریمی عبور کنیم و مطمئن هستم امسال برای شرکت مس نسبت به سال گذشته سال بهتری ازلحاظ تولید، توسعه و فروش خواهد بود.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر