با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو برگزار می‌شود

عصر معدن- پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) ۱۱ تا ۱۴ آذرماه با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار می‌شود.;

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از عصرمس، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) 11 الی 14 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه را وزارت صنعت، معدن و تجارت با همراهی سازمان توسعه تجارت ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار می‌کند.

    پانزدهمین دوره از این نمایشگاه سالانه در شش گروه برگزار می‌شود؛ در بخش آهن و فولاد، صنایع تولید مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژ‌های آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع فولاد و انواع محصولات فولادی به نمایش درخواهند آمد.

    بخش ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری شامل انواع روش‌های ریخته‌گری، قالب‌سازی و انواع قالب‌ها، آهنگری و فورج، ماشین‌‌کاری و دریلینگ، آب‌کاری و پوشش‌دهی، جوش‌کاری و تجهیزات جوش و انواع روش‌های برش‌کاری است.

    در بخش فلزات غیرآهنی نمایشگاه میزبان تولیدکنندگان آلومینیوم، مس، سرب، روی و انواع فلزات گرانبها شامل طلا، نقره، پلاتین و تیتانیوم است و مسائلی نظیر اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، فرآوری فلزات و تولید محصولات فلزی غیرآهنی مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

    انواع مواد معدنی فلزی و غیرفلزی، انواع زغال‌سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدن، ماشین‌آلات سنگین حوزه معدن، کانه‌آرایی و فرآوری و پیمان‌کاری معادن قسمت‌های مختلف بخش معدن و صنایع معدنی هستند.

    بخش دیگری از این نمایشگاه نیز به موضوع کوره‌ها، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی اختصاص دارد که در آن انواع کوره‌های صنعتی، سرامیک‌ها، نسوز‌های شکل‌دار و بی‌شکل، عایق‌ها و مواد الیافی و قطعات و تجهیزات نسوز به نمایش گذاشته خواهند شد.

    برای بخش پروژه‌های صنعت و معدن این نمایشگاه نیز موضوعاتی نظیر انواع پروژه‌های معدنی، صنایع فولاد و فلزات غیرآهنی، پروژه‌های نیروگاهی، پروژه‌های راهسازی و عمرانی، تکمیل پروژه و طرح‌های توسعه‌‌ای، پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی، سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه، خدمات پیمان‌کاری، بیمه، مشاوره و... در نظر گرفته شده‌اند.

    انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن صنفی کارخانجات ریخته‌گری ایران، انجمن مهندسی معدن ایران، خانه معدن ایران، انجمن تولیدکنندگان و انجمن صادرکنندگان مولیبدن، انجمن فروآلیاژ ایران، انجمن علمی ریخته‌گری ایران، انجمن خوردگی ایران و... برخی از شرکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره ایران متافو هستند.

    گفتنی است این نمایشگاه چهار روزه در سالن‌‌های 10-11، 12-13 و 14-15 از ساعت 9 الی 17 برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر