رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست کارگروه کنترل مدیریت خواستار شد؛

تداوم موفقیت‌های شرکت مس در سال جهش تولید

ثبات مدیریت و حمایت از تداوم موفقیت‌ها استراتژی ایمیدرو در تداوم توسعه پایدار

عصر معدن- دکتر خداداد غریب پور در نشست کارگروه کنترل مدیریت شرکت ملی مس گفت: از عملکرد درخشان شرکت مس با مدیریت دکتر سعدمحمدی که با تلاش خوب و قابل‌ستایش ایشان و اعضای هیات‌مدیره و کلیه همکاران موفق به خلق رکوردهای متعدد تولیدی شدند قدردانی می‌کنم.;

تداوم موفقیت‌های شرکت مس در سال جهش تولید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، غریب پور بابیان این مطلب گفت: امیدوارم در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده است با انگیزه و نشاط بیشتری از سوی مدیرعامل شرکت مس و همکارانشان شاهد جهش تولید و تداوم این موفقیت ها باشیم.

    وی افزود: در این مسیر شرکت مس باید برنامه‌ای تدوین نماید که به‌عنوان فناورترین تولیدکننده مس کشور و خاورمیانه شود.
    غریب پور تصریح کرد: برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر باید شرکت مس ارتباط خود را با دانشگاه‌های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر از قبل کند تا از ظرفیت و توانمندی‌های داخل در حل مسائل خودش استفاده ببرد.
    رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان این‌که یکی از رخدادهای خوب در حوزه توسعه شرکت مس تدوین سند چشم‌انداز توسعه تا 1410 است و خود را محدود به افق 1403 نکرده است گفت: این مهم از اهداف ابلاغی ایمیدرو به شرکت مس است.
    وی بیان کرد: شرکت مس در برنامه‌های خود در توسعه معادن کوچک‌مقیاس، تصدی‌گری پیمانکاران پایین‌دستی را در امر بهره‌برداری به پیش برده است. این کار از سال‌های قبل انجام می‌شده است و امیدواریم در سال‌های آینده بیشتر شود.
    به گفته غریب پور تأمین مالی پروژه‌های مختلف که مطالعات فنی و اقتصادی آن به انجام رسیده است، نیازمند تأمین مالی از طریق افزایش سرمایه است که ایمیدرو از این موضوع شدیداً حمایت می‌کند.
    رئیس هیات عامل ایمیدور در پایان گفت: همه ابعاد شرکت مس در حال توسعه است و ایمیدرو به دنبال ثبات مدیریت و تداوم عملکرد درخشان مدیرعامل شرکت مس است و از این موضوع حمایت می کنیم.
    رونمایی از سند چشم‌انداز توسعه مس در مجمع عمومی شرکت مس
    دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در این نشست با تأکید بر این‌که توسعه در شرکت مس هدفمند  طراحی شده است گفت: چشم‌انداز تولید و توسعه شرکت ملی مس تا سال 1410 ترسیم شده است و انشالله در مجمع عمومی شرکت مس از سند چشم اندازه مس رونمایی خواهد شد.
    سعدمحمدی با اعلام این خبر گفت: همچنین در سال جهش تولید 44 پروژه کوچک و بزرگ در حوزه تولید، پشتیبانی، محیط‌زیست، بهره‌وری به بهره‌برداری خواهد رسید.
    وی با بیان این‌که آینده صنعت مس درخشان و با سودآوری بالاست افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون شرکت مس در حوزه تولید بالاتر از برنامه عمل کرده است و اعداد ارقام فروش سه‌ماهه نشان می‌دهد که شرکت مس عملکرد خوبی در حوزه فروش ثبت کرده است.
    سعدمحمدی با بیان این‌که طرح‌های توسعه را با قدرت ادامه می‌دهیم اظهار داشت: در تمامی طرح‌ها متعدد به رعایت الزامات توسعه پایدار و محیط زیستی هستیم.
    مدیرعامل شرکت مس با اشاره به فعالیت‌های گسترده  شرکت مس در حوزه اکتشاف گفت: در اطراف معادن مس سرچشمه، میدوک و سونگون ذخایر خوبی کشف کرده‌ایم که در آینده نزدیک میزان ذخایر جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر