در پی ارائه خدمات در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

پیام تقدیر رئیس مجمع عالی جهادگران کشور از شرکت ملی صنایع مس ایران

عصر معدن- حجت الاسلام محسن درستکار رئیس مجمع عالی جهادگران کشور در پیامی به دکتر خرمی شاد، از ارائه خدمات شرکت ملی صنایع مس ایران در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، تقدیر کرد.;

پیام تقدیر رئیس مجمع عالی جهادگران کشور از شرکت ملی صنایع مس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از مس پرس، متن پیام رئیس مجمع عالی جهادگران کشور به مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    وفضل الله المجاهدین على القَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا» (نساء 95)

    برادر ارزشی و جهادی جناب دکتر خرمی شاد
    سلام علیکم

    به راستی که داشتن روحیه ایثار و جهاد، برازنده مردانی است که دل در گرو یاری و انجام خدمتی بی منت و سرشار از عشق، برای سربلندی کشورمان ایران دارند.

    حضور تاریخی مردم در سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بعد از گذشت چهار سال، نشان از رویش جوانه‌های عشق و شهادت در دل مردمی که از اقصی نقاط کشور برای زیارت و تجدید پیمان با راه و مکتب سردار به گلزار شهدای کرمان آمدند بود.

    به عینه نظاره‌گر خدمتی بی منت از مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران در قالب خدمات درمانی و ایجاد بستری مناسب برای زمان بحران و حادثه، ایجاد بستر فرهنگی و آموزشی و درس آموز از سیره شهید بودم و در کنار تمامی خدمات این حضور موثر و به موقع تیم پشتیبانی درمانی و ارائه خدمت به مجروحین حادثه تروریستی توسط گروه جهادی شهدای صنعت مس بود که نشان از دور اندیشی تفکر و روحیه همکاری در بین نیروهای جهادی مجموعه مس داشت .

    هر چند تلخی این حادثه تروریستی، دل‌های سرشار از محبت به مکتب حاج قاسم را تلخ کرد، ولی خود دلیلی بر زنده بودن راه و رسم سردارمان دارد.

    اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و آرزوی صحت و سلامتی برای مجروحین این حادثه، این حضور را مایه برکت و خون‌های ریخته شده کودک و زن و پیر و جوان را آبیاری دوباره مکتب حاج قاسم عزیز می‌دانم و به عنوان خادمی کوچک در مجمع عالی جهادگران کشور از شما فرمانده جهادی و تمامی جهادگران مجموعه ملی مس ایران، تشکر ویژه دارم.

    رئیس مجمع عالی جهادگران کشور
    حجت الاسلام و المسلمین محسن درستکار

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر